artikelen staut

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Vandorp
lid

artikelen staut

Post by Vandorp »

Jorn heeft een boel artikelen van staut online gezet. Er staat nu heel veel leesvoer online, allemaal gemaakt door leden. Check het uit zou ik zeggen.
Nuit
lid

Post by Nuit »

Toch jammer dat ik deze artikelen allemaal heb moeten lezen afgelopen vrijdag, nu moet ik wachten op en smachten naar nieuw leesvoer #knipoog
Vandorp
lid

Post by Vandorp »

Nuit wrote:Toch jammer dat ik deze artikelen allemaal heb moeten lezen afgelopen vrijdag, nu moet ik wachten op en smachten naar nieuw leesvoer #knipoog
Ik heb nog een stuk of 6 antieke Simon Sterren met artikelen van Aristoteles er in, en die moeten ook nog op deze site. Als iemand zich geroepen voelt om deze te ocr'en en om te zetten in html, en plaatjes te zoeken, dan mag hij ze komen lenen #knipoog Nuit, iets voor jou?
Sven
lid

Post by Sven »

ik kwam nog aan sTAUt artikel tegen die niet op de site stonden, zal hem mailen.
Nuit
lid

Post by Nuit »

Sven wrote:ik kwam nog aan sTAUt artikel tegen die niet op de site stonden, zal hem mailen.
kunstig, qua taal #smile
Jorn
lid

Post by Jorn »

Sven wrote:ik kwam nog aan sTAUt artikel tegen die niet op de site stonden, zal hem mailen.
Hmm, ben erg benieuwd. Achtergehouden artikelen..., of hebben we het over toekomstige sterren??
Post Reply