uitwisseling O.M.D.D. Formosa Lasciva 2
Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts
uitwisseling O.M.D.D. Formosa Lasciva 2
Een nieuw topic over de uitwisseling van gisteren.
Het was weer een prima avondje. Ook dit keer ben ik benieuwd naar de precieze verhalen over het "integreren".
Groeten,
Pieter
Het was weer een prima avondje. Ook dit keer ben ik benieuwd naar de precieze verhalen over het "integreren".
Groeten,
Pieter
uitwisseling
Ik vond het inderdaad weer een mooie avond. Goed geregeld!!! Het bier smaakte mij uitstekend!! Veel verhalen heb ik nog niet gehoord.......
Ik zou zeggen.....laat maar komen!!!
groetjes,
brigitte
P.S. Ik ben moe. 2 uur slaap is niet genoeg!!!
Ik zou zeggen.....laat maar komen!!!
groetjes,
brigitte
P.S. Ik ben moe. 2 uur slaap is niet genoeg!!!
foto's!!!
De foto's van gisteren staan op onze website!!!
www.ru.nl/formosalasciva
Veel plezier ermee!!
We hopen die van jullie ook snel te zien!!
groetjes,
Kristine, Lieke en Brigitte
www.ru.nl/formosalasciva
Veel plezier ermee!!
We hopen die van jullie ook snel te zien!!
groetjes,
Kristine, Lieke en Brigitte
Ik zou toch zweren dat er meer foto's waren gemaakt; bij Viske onder andere.... Maar ja mijn geheugen op dergelijke tijdstippen is wel vaker vertroebeld.
Verder was het een gezellige avond, plus stiekem is zo'n kinderzitje best wel hip, jammer dat er net geen kratjes in passen, dat zou pas echt ideaal zijn.

Verder was het een gezellige avond, plus stiekem is zo'n kinderzitje best wel hip, jammer dat er net geen kratjes in passen, dat zou pas echt ideaal zijn.

Nou, dat zou ik niet willen zeggen nee..
Maar de foto's die ik gezien heb, zijn wel heel erg netjes... Dit kan betekenen dat Tau er vriendelijker en wellicht "saaier" of softer op is geworden, maar iets in mij zegt dat ik daar niet vanuit moet gaan, niet zolang Arno en Jannis er nog bij zijn....
Ik heb wel geruchten over ons Tim gehoord, maar wil natuurlijk wel dat hij als eerste het woord in dezen voert... Voordat anderen er met 'zijn' primeur vandoor gaan....
Maar de foto's die ik gezien heb, zijn wel heel erg netjes... Dit kan betekenen dat Tau er vriendelijker en wellicht "saaier" of softer op is geworden, maar iets in mij zegt dat ik daar niet vanuit moet gaan, niet zolang Arno en Jannis er nog bij zijn....

Ik heb wel geruchten over ons Tim gehoord, maar wil natuurlijk wel dat hij als eerste het woord in dezen voert... Voordat anderen er met 'zijn' primeur vandoor gaan....
andere horen je nogal slecht als je met je tong in andervrouws mond zit!Tim wrote:met allemaal natuurlijk, alleen heb ik er helaas niet zoveel gesproken

Mijn geheugen kan mij in de steek laten, maar volgens mij heb ik een van de krullo's ook nog erg intiem zien communiceren...

Het was zeker een top avond. Ik heb weer een aantal dames beter leren kennen en volgens mij is iedereen goed uit z'n dak gegaan.

geslaagde avond!
Hey mannen!
't was inderdaad een zeer mooie avond. (de volgende dag ietsje minder). Dit keer idd minder spannende verhalen en minder slechte foto's, maar dit betekent alleen maar dat we het snel weer een keer over moeten doen!
En Viske de volgende keer zullen we wel zorgen dat het bier opgaat en zullen we van je pollepels afblijven.
Liefs Kris en Mirt

't was inderdaad een zeer mooie avond. (de volgende dag ietsje minder). Dit keer idd minder spannende verhalen en minder slechte foto's, maar dit betekent alleen maar dat we het snel weer een keer over moeten doen!
En Viske de volgende keer zullen we wel zorgen dat het bier opgaat en zullen we van je pollepels afblijven.
Liefs Kris en Mirt