alsof de duvel ermee speelt heb ik het voor elkaar gekregen om weer tijdens de Softeballengames mijzelf te verwonden. Ditmaal was mijn been het slachtoffer en stond ik dus snachts rillend van de pijn met mijn pa bij de huisartsenpost . Ik sta nu dus ook strak van de pijnstillers, best een waus gevoel. Waarschijnlijk kan ik toch morgen met PJ naar Polen vliegen, dus das mooi mazzel . De foto's staan nu op de server. Als Jorn of Bas ze ff kan rendieren zou dat mooi zijn.
Ja kijk, ik had "een paar" biertjes op en toen ik een bal op mijn bovenbeen kreeg lette ik er niet zo heel veel op. Met als gevolg dat ik gewoon door ben gaan lopen waardoor het steeds heviger werd. Op een bepaald moment zakte ik zelfs door mijn benen en op dat moment ben ik maar even gaan zitten buiten. Iets wat je trouwens niet moet doen als je de pot bij hebt. Je wordt dan steeds de tent in gesleept om bier te halen enzo.
Een balletje tegen je bovenbeen.... het heet niet voor niets SOFTbal!
Kijk, mijn rechter-enkel/scheenbeen zijn compleet blauw door niet onharde aanvaringen met ir. Lorier en student Vissers, tijdens een potje graf-voetbal. Ik loop nu lekker mank, en pijnstillers zijn voor mietjes!