vraag aan jasper

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Vandorp
lid

vraag aan jasper

Post by Vandorp »

He Jasper,

Ik kwam dit tegen in 't fotoarchief:

Image

Image

Blijkbaar heb je je goed gedragen op de softeballen games. Ik heb je wel eens op andere feestjes bezig gezien maar dat was meestal minder succesvol. Kun je ons uitleggen hoe je dit tegenwoordig aanpakt? Als het echt strategische waarde heeft, kun je beter antwoorden op het besloten forum

#koning
Jasper
lid

Post by Jasper »

Tja, ik zou hier graag alles over vertellen maar ik ben helaas aan strikte geheimhouding gebonden. Het getoonde resultaat is een kwestie van jaren investeren in Babe-magnet kwaliteiten, deze hebben veel weg van hypermagneten maar dienen hier niet mee verward te worden. #knipoog

Ik kan u gelukkig melden dat ik ook over een foto van de huidige rector beschik, welke ik recent in Warschau heb genomen, waarbij deze soortgelijke kwaliteiten tentoon spreidt.
Ik zal deze uit het oogpunt van informatievoorziening z.s.m. publiceren.

p.s. de laatste dame ken ik al jaren #smile
Vandorp
lid

Post by Vandorp »

Jasper wrote:Ik kan u gelukkig melden dat ik ook over een foto van de huidige rector beschik, welke ik recent in Warschau heb genomen, waarbij deze soortgelijke kwaliteiten tentoon spreidt.
Warschau? Ik weet het niet. Ik denk dat het handiger is om dit soort stunts uit te halen op de softeballen games. En het moet geen ranzig forum worden, dus kijk ff uit waar je die plaatjes neerzet #smile
Dirk
lid

Post by Dirk »

Ik moet je er wel even op wijzen Bas dat dit al eerder vertoond is.. en wel door student Van Schaijk (zie softeballen 2003 geloof ik... ). Zover ik een gooi ga doen naar de gebruikte techniek van student Winkes (want ik weet er geen zak van daar ik er wegens ziekte er niet bij was ... en PJ: "wrak" en "brak" zijn echt twee verschillende woorden!) gok ik erop dat het neer kwam op: " mond houden zodat je geen domme dingen zegt, zielig doen over wonden en niet over techniek en uitvindingen beginnen.... " ... hoever zit ik ernaast?
Jasper
lid

Post by Jasper »

gok ik erop dat het neer kwam op: " mond houden zodat je geen domme dingen zegt, zielig doen over wonden en niet over techniek en uitvindingen beginnen.... " ... hoever zit ik ernaast?
Heel ver...
En het moet geen ranzig forum worden, dus kijk ff uit waar je die plaatjes neerzet
Ach ranzig is het niet, ze staan op de server, onder mijn tabblad onder het kopje polen, ik heb een kleine selectie gemaakt die wel onder diversen en foto's kan.

Het is trouwens zeker de moeite van het bekijken waard aangezien er bijzonder vette foto's van een militair museum bijstaan. Waarbij wij in MIG's aan het klauteren zijn, een klein voorproefje:
Image
Image
Image
Image
Mo/ren
lid

Post by Mo/ren »

Is die laatste foto dan een gevorderde versie van die 'MOVE' van Jasper????
Lijkt me pijnlijk
Post Reply