Zoals sommige misschien wel weten hockeyen er sinds afgelopen vrijdag twee Australische jongens in mijn hockeyteam. Deze jongens wonen hier in Eindhoven en zijn op zoek naar fietsen. Heeft iemand toevallig nog een (of twee) rijdende fiets(en) over die de jongens kunnen lenen of tegen een kleine vergoeding over kunnen kopen?
Ik heb een fiets met een kapot achterwiel en ik heb ook een achterwiel. Dus als je vrienden een beetje man zijn dan kunnen ze hier een nieuwe fiets van knutselen.
Johan wrote:Ik heb een fiets met een kapot achterwiel en ik heb ook een achterwiel. Dus als je vrienden een beetje man zijn dan kunnen ze hier een nieuwe fiets van knutselen.
Een achterwiel! Meer heb je eigenlijk niet nodig.
Ik hou altijd de volgende stelregel aan: "het aantal werkende fietsen wat men kan maken uit een stapel fietsenwrakken wordt bepaald door het aantal goede achterwielen wat zich in de stapel bevindt".
Vandorp wrote:"het aantal werkende fietsen wat men kan maken uit een stapel fietsenwrakken wordt bepaald door het aantal goede achterwielen wat zich in de stapel bevindt".