tau polo's
Moderators: Tycho Graat, KoenP, KasVisser
tau polo's
Mensen,
Ik heb verschillende optie voor de polo's.
Optie 1. De trui die we hebben met korte mouwen en een lichtere stof, zelfde merk en kost 39.95 euro
Optie 2. Polo's uit Australie, kosten rond de 65 euro. Nadeel is dat het eigenlijk te ver weg is.
Optie 3. www.routeone-design.com, Engels bedrijf. Hier kun je zelf een polo maken en de 10 - 3'' Stripes Three Colour met de tau kleuren leek mij een mooie optie. Ik heb een prijsaanvraag de deur uitgedaan.
Prettig weekend,
Bas
Ik heb verschillende optie voor de polo's.
Optie 1. De trui die we hebben met korte mouwen en een lichtere stof, zelfde merk en kost 39.95 euro
Optie 2. Polo's uit Australie, kosten rond de 65 euro. Nadeel is dat het eigenlijk te ver weg is.
Optie 3. www.routeone-design.com, Engels bedrijf. Hier kun je zelf een polo maken en de 10 - 3'' Stripes Three Colour met de tau kleuren leek mij een mooie optie. Ik heb een prijsaanvraag de deur uitgedaan.
Prettig weekend,
Bas
Thank you for your enquiry.
Please find prices for your designs set out below, based on the style and
quantity requested. The prices, shown in UK pounds sterling, are a guide
only, exclude delivery charges and are subject to change. All prices will
be confirmed before orders are processed.
Item: Rugby
Description: 10 - 3'' Stripes Three Colour, Short sleeves
Colours Used: Royal, White, Gold
Quantity: 25
Material: 320g Poly/Cotton
Cost per item: £18.30
Plus VAT per item: £3.20 (Where applicable)
Review: http://www.routeone-design.com/3D/designer.asp?rN=88054
---------------------------------------------------------------
Should you have any further questions regarding the above or require
prices for printing or embroidery please do not hesitate to contact us.
Sincerely
Routeone-Design.com
Mooie prijs!!!!! Dus ik zou zeggen bestellen.
Groeten,
Bas
Please find prices for your designs set out below, based on the style and
quantity requested. The prices, shown in UK pounds sterling, are a guide
only, exclude delivery charges and are subject to change. All prices will
be confirmed before orders are processed.
Item: Rugby
Description: 10 - 3'' Stripes Three Colour, Short sleeves
Colours Used: Royal, White, Gold
Quantity: 25
Material: 320g Poly/Cotton
Cost per item: £18.30
Plus VAT per item: £3.20 (Where applicable)
Review: http://www.routeone-design.com/3D/designer.asp?rN=88054
---------------------------------------------------------------
Should you have any further questions regarding the above or require
prices for printing or embroidery please do not hesitate to contact us.
Sincerely
Routeone-Design.com
Mooie prijs!!!!! Dus ik zou zeggen bestellen.
Groeten,
Bas
Wil je de polo zien moet je dus op review duwen of onderstaande URL.
http://www.routeone-design.com/3D/designer.asp?rN=88054
http://www.routeone-design.com/3D/designer.asp?rN=88054
Ik vind hem ook super, de huidige prijs (34 euro) vind ik zeer goed te doen.
Vraag ze inderdaad eens wat dat kost ja om de Tau-leeuw erin geborduurt (embroidery) te hebben. Formaatje A4, te vinden onder:
Het Dispuut>>Huisstijl
Persoonlijk ben ik voorstander van het Logo zonder tekst:
http://www.dispuuttau.nl/content/huisst ... rtekst.pdf
In Nederland kost dit al snel redelijk wat maar het is wel echt super qua opmaak.
Goed werk btw. Bessy
Vraag ze inderdaad eens wat dat kost ja om de Tau-leeuw erin geborduurt (embroidery) te hebben. Formaatje A4, te vinden onder:
Het Dispuut>>Huisstijl
Persoonlijk ben ik voorstander van het Logo zonder tekst:
http://www.dispuuttau.nl/content/huisst ... rtekst.pdf
In Nederland kost dit al snel redelijk wat maar het is wel echt super qua opmaak.
Goed werk btw. Bessy
Is het echt niet mogelijk om meer strepen erop te krijgen? Hoeft misschien niet zoveel als op de truien, maar smallere streepjes zijn volgens mij veel unieker/herkenbaarder! Als ik het online voorbeeld als werkelijke 'preview' mag beschouwen heeft dat maar iets van 9 strepen... Ik weet niet hoeveel de trui er heeft, maar een veelvoud van 9 zeker wel!
De hier voorgestelde polo is iets wat je in winkels ook tegen zou kunnen komen. Sterker nog: ik heb ooit eens op een hockeytoernooi een compleet team gezien in dit soort polo's, met exact dezelfde (Tau-)kleuren!!! Ze zijn dus gewoon te koop, of in ieder geval niet uniek meer... En wie van ons wil er nou in iets 'standaards' lopen?
Meer (dus: kleinere) streepjes!!!
Wat betreft de door Jasper voorgestelde tekst-loze leeuw (zoals afgebeeld links boven het menu) vind ik een prima idee!
De hier voorgestelde polo is iets wat je in winkels ook tegen zou kunnen komen. Sterker nog: ik heb ooit eens op een hockeytoernooi een compleet team gezien in dit soort polo's, met exact dezelfde (Tau-)kleuren!!! Ze zijn dus gewoon te koop, of in ieder geval niet uniek meer... En wie van ons wil er nou in iets 'standaards' lopen?
Meer (dus: kleinere) streepjes!!!
Wat betreft de door Jasper voorgestelde tekst-loze leeuw (zoals afgebeeld links boven het menu) vind ik een prima idee!
Wat het dan weer uniek maakt dus vind het zo ook goed! Tenzij je vreest dat iemand het logo download en dezelfde polo gaat bestellen... kan natuurlijk..zou eigenlijk wel een mooie grap zijn die ik best zelf een keer met een dispuut zou willen uithalen..Wat betreft de door Jasper voorgestelde tekst-loze leeuw (zoals afgebeeld links boven het menu) vind ik een prima idee!
Arjan,
Het is best mogelijk om precies dezelfde polo's te laten maken in Australie maar:
1. De prijs is absurd duur, 70 a 80 euro voor een polo
2. Verzendkosten
3. En dan is het nog maar de vraag hoe de polo eruit ziet!!
Verder denk ik dat er in heel Europa nog geen 4 clubjes rondlopen in deze polo met deze kleuren. Moet je de kans eens uitrekenen dat je die mensen tegenkomt!!!
De optie die we nu hebben is gewoon een goede. Je hebt een mooie polo voor een zeer acceptabele prijs voor iedereen. Tevens zijn het rugbypolo's dus met de brassvastheid zal het ook wel goed zitten.
Ik zal overleg plegen met het bestuur en dan vind ik dat er een mail uit de deur kan om de maten op te nemen en vooruit te betalen. We willen de polo's toch voor de winter hebben???
Greetz,
Bas
Het is best mogelijk om precies dezelfde polo's te laten maken in Australie maar:
1. De prijs is absurd duur, 70 a 80 euro voor een polo
2. Verzendkosten
3. En dan is het nog maar de vraag hoe de polo eruit ziet!!
Verder denk ik dat er in heel Europa nog geen 4 clubjes rondlopen in deze polo met deze kleuren. Moet je de kans eens uitrekenen dat je die mensen tegenkomt!!!
De optie die we nu hebben is gewoon een goede. Je hebt een mooie polo voor een zeer acceptabele prijs voor iedereen. Tevens zijn het rugbypolo's dus met de brassvastheid zal het ook wel goed zitten.
Ik zal overleg plegen met het bestuur en dan vind ik dat er een mail uit de deur kan om de maten op te nemen en vooruit te betalen. We willen de polo's toch voor de winter hebben???
Greetz,
Bas
Leuke contaminatie: de prijs is hoog en het is dus duurDe prijs is absurd duur
Ik ben het wat het borduren betreft eigenlijk wel met je eens, in Nederland is wel het veiligst. Persoonlijk vind ik iets minder strepen geen probleem. Het maakt de trui in mijn optiek weliswaar iets minder studentikoos maar dit is verder geen probleem.
Ik moet zeggen dat deze polo zowieso meer gelijkenis heeft met de trui dan de polo die nu in ons bezit is (met de drie banen). Hij is naar mijn mening een stuk beter herkenbaar als tau. Dit tezamen met de prijs en de kans op brasbestendigheid zegt mij dat we deze dingen snel moeten bestellen.
Voor mij een L graag!
Het zou mooi zijn als we deze polo's nog voor/in de zomervakantie kunnen aantrekken! Het borduren zou ik iig in NL laten doen.
Hulde Bessie!
(als we ze voor de vakantie krijgen)
Voor mij een L graag!
Het zou mooi zijn als we deze polo's nog voor/in de zomervakantie kunnen aantrekken! Het borduren zou ik iig in NL laten doen.
Hulde Bessie!

(als we ze voor de vakantie krijgen)
Heeren,
Ik heb ff contact gehad met die kerels van http://www.routeone-design.com en het is mogelijk om meer strepen te nemen!
Er staat in het "kleur-je-eigen-polo"-voorbeeld een optie genaamd: 9-1" Short Sleeve Rugby shirt. In het voorbeeld kunnen er maar 2 kleuren worden gekozen, maar navraag leert dat ze er meer kunnen leveren.... Zie mijn mailtje:
Ik heb ff contact gehad met die kerels van http://www.routeone-design.com en het is mogelijk om meer strepen te nemen!
Er staat in het "kleur-je-eigen-polo"-voorbeeld een optie genaamd: 9-1" Short Sleeve Rugby shirt. In het voorbeeld kunnen er maar 2 kleuren worden gekozen, maar navraag leert dat ze er meer kunnen leveren.... Zie mijn mailtje:
Arjan, the shirts on the site are just a guide as to what you can have, we
are able to supply the style you want.
Regards
Gordon
-----Original Message-----
From: Arjan [mailto:tau@teerhuis.com]
Sent: 25 April 2005 20:02
To: Kit Direct Ltd
Subject: Rugby shirt...
Company: Tau
Telephone: -
Message Content:
Hi,
I was wondering if it is possible to order a 9-1" Short Sleeve Rugby shirt
with 3 repeating colours instead of two?
On your site, one can only specify 2 colours, but I would rather like the
repeating sequence gold-white-royal.
Is that possible?
with kind regards,
Arjan
Goed werk Bassy,
je laat er tenminste geen gras over groeien. Ik vind het een prima polo, maar heb nog wel enkele puntjes die je in overweging kunt nemen. Ik vind het aantal strepen best prima en heb verder geen voorkeur voor meer of minder. Dat mag je zelf bepalen. Echter in het voorbeeld heb je blauw, wit en goud enz. en eindig je onderaan met goud. In al onze atributen is het nog steeds gebruikelijk geweest om onderaan dan 1 extra blauwe streep te hebben en daar dus mee te eindigen. Dit gebeurt in al onze truien, maar ook in al onze vlaggen. Ik denk dat we dat kleine detail wellicht wel voort moeten zetten. Wat denkt jij zelf en de rest?
Verder zal ik nog wel eens aan mijn moeder vragen of ze niet een goed en prijsaantrekkelijk adresje heeft om eventueel een vette leeuw erin te laten borduren. Ik meen me iets te herinneren dat ze daar wel een goed contact voor had. Dit zal ik je zo snel mogelijk laten weten!
Viske
En doe mij maar een maatje XL
je laat er tenminste geen gras over groeien. Ik vind het een prima polo, maar heb nog wel enkele puntjes die je in overweging kunt nemen. Ik vind het aantal strepen best prima en heb verder geen voorkeur voor meer of minder. Dat mag je zelf bepalen. Echter in het voorbeeld heb je blauw, wit en goud enz. en eindig je onderaan met goud. In al onze atributen is het nog steeds gebruikelijk geweest om onderaan dan 1 extra blauwe streep te hebben en daar dus mee te eindigen. Dit gebeurt in al onze truien, maar ook in al onze vlaggen. Ik denk dat we dat kleine detail wellicht wel voort moeten zetten. Wat denkt jij zelf en de rest?
Verder zal ik nog wel eens aan mijn moeder vragen of ze niet een goed en prijsaantrekkelijk adresje heeft om eventueel een vette leeuw erin te laten borduren. Ik meen me iets te herinneren dat ze daar wel een goed contact voor had. Dit zal ik je zo snel mogelijk laten weten!
Viske
En doe mij maar een maatje XL
Het borduren in Nederland valt wel te betalen op zich:
Dan hakken we dinsdag even definitief de knoop door.
Dan hakken we dinsdag even definitief de knoop door.
De prijs per stuk is euro 11.00.
Borduurkaart 1x euro 55.00.
Bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW.
Met vriendelijke groet,
Mary Wilbers
Ron's Textieldrukkerij & Borduren
Geldropseweg 46
5611 SJ Eindhoven
Tel 040 2118379
Fax 040 2112313
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Winkes, J.S. [mailto:J.S.Winkes@student.tue.nl]
Verzonden: woensdag 27 april 2005 13:43
Aan: rons.textiel@ronstextiel.nl
Onderwerp: Prijsaanvraag borduren polo ter grootte A4, 40 stuks
Hallo,
Ik had u gisteren gebeld met de vraag wat het borduren van een logo ter
grootte van A4 zou kosten.
Bij deze ontvangt u van mij het plaatje:
Kunt u mij de totaalprijs vertellen bij een oplage van 40 stuks.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Jasper Winkes
<<tau_wapen_zondertekst.pdf>>