naar aanleiding van je mail:
Erg veel sterkte en beterschap gewenst!
PS. Hoe toepasselijk is de poster van het Tautaallos feest nu...

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts
Dit kan niet eens meer onder een type-fout geschaard worden! Pas maar op, want straks denkt iedereen dat Bas gewond is geraakt door een projectie-lamp....Nuit wrote:...uitgerekend door een beamer te laten aanrijden...
Tja, mijn rechterbeen was al dunner dan mijn linkerbeen, vanwege een operatie die ik aan mijn heup heb gehad. Ik ben er zelfs op afgekeurd voor militaire dienst (58 cm versus 61 cm omtrek). Mijn theorie is dat dat komt omdat je een been wat verzwakt is minder gebruikt, en dat je daarom minder spiermassa opbouwt. Mijn linkerschoen is ook altijd wat eerder versleten dan mijn rechterschoen. Wat helpt is denk ik een symmetrische sport, zoals karate, skieen, zwemmen of fietsen. Tennis, snowboarden, voetbal of schaatsen is niet symmetrisch en dus niet goed. Niet dat ik daarom minder ga snowboarden overigens.Mr. Bubble wrote: veel sterkte met je herstel. Ik hoop dat je snel weer kan lopen. Mag je wel al oefeningen doen met je been? Ik weet van m'n kruisbandoperatie dat spiermassa zeer snel verdwijnt. Sterker nog, ondanks dat ik nu 9 jaar later ben en al weer jaren volop sport is m'n linker bovenbeen nog altijd zichtbaar dunner.
Ja dat mogen we bij Oce nietMr. Bubble wrote: ... volledig in tialv uit te voeren metname vanwege de gunstige specifieke stijfheid (licht en stijf).
Dieter Koblenz is geweldig. Ik heb 'm ook al vaker live gezien in MaastrichtMr. Bubble wrote: om de tijd door te komen, Check dit:
.. Dieter Koblenz www.dieterkoblenz.de
Fout is een understatement. let op de rose lederhosen.