Complimenten

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Dirk
lid

Complimenten

Post by Dirk »

Heren!

Complimenten voor de debatavond!
Jorn
lid

Post by Jorn »

Ik sluit me daar graag bij aan. Het is zeker de moeite waard om een dergelijke avond te herhalen. Organisatie #held #goed En natuurlijk gaat mijn dank ook uit naar de gesprekleidster van de avond. Dat ze er ervaring met debateren had, was duidelijk.
Ik heb er veel van geleerd en het principe van feedback geven op elkaar werkt uitstekend. Een jury die bestaat uit louter toehorende leden moet voldoende zijn om een avond tot een hoog niveau te brengen. Door simpelweg vaker te doen (en oefenen) leert men veel. Ik ben benieuwd wanneer de volgende avond gepland staat. Iets dergelijks kan natuurlijk ook terugkomen op een maandelijkse borrel.

Jorn
Dirk
lid

Post by Dirk »

Hmmm is best een goed idee Jorn!... gewoon 4 mensen aanwijzen ...stelling bedenken.. mogen ze drie dagen inlezen .. en dan horen ze tijdens de borrel of ze voor of tegen zijn... en dan krijg je best een aardig vermaak tijdens de borrel!
Joerik
lid

Post by Joerik »

Vooral als het er aan toe gaat zoals de laatste discussieronde tijdens de debatavond op woensdag :D ik weet niet of je omstanders hebt gesproken over jullie debat, dirk... maar het was absoluut hilarisch. Vooral vanwege het feit dat er vier mensen tegen elkaar stonden te roepen, zodat niemand van het publiek nog kon volgen waar het om ging. Temperament, zoals dit vaak in Zuid-Europese debatten is te zien. Hulde voor de volhardendheid!
Jasper
lid

Post by Jasper »

Heren,

Dank voor de complimenten namens Koen en mijzelf.
De foto's staan nu al op de website, hulde Jorn #bier
Post Reply