Heren,
Bij het menu-item: DISPUUT > LEDEN staan foto's van alle actieve leden. Das mooi, maar het moet toch mogelijk zijn om bij iedereen een foto a-la Winky, Viske of Joris te plaatsen!?
Dus bij dezen een oproep aan iedereen met een foto-archief: compromitterende foto's gezocht van een of meerdere tau-leden....
OPROEP!!!!
Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts
Helemaal mee eens. Dat geld overigens ook voor enkele leden van oudere generaties.
Daarbij vroeg ik me af waarom er een link onder de fotos van de leden zit? Als ik dus een lid in mijn beeldscherm heb kan ik erop klikken, zodat ik, jawel, dat lid in mijn beeldscherm heb. Wordt het bijgehouden, 'hoevaak ben ik geklikt'. Als we dan nog zouden kunnen screenen dat deze klik van een aantrekkelijke vrouw komt dan zou dat een goede feature zijn.
Groeten,
Pieter
Daarbij vroeg ik me af waarom er een link onder de fotos van de leden zit? Als ik dus een lid in mijn beeldscherm heb kan ik erop klikken, zodat ik, jawel, dat lid in mijn beeldscherm heb. Wordt het bijgehouden, 'hoevaak ben ik geklikt'. Als we dan nog zouden kunnen screenen dat deze klik van een aantrekkelijke vrouw komt dan zou dat een goede feature zijn.
Groeten,
Pieter
En de mate van enthousiasme waarmee op het betreffende lid wordt geklikt lijkt me ook handig om te weten: is de muisklik "teder", of "agressief" van aard?WhiteSocks wrote:Als we dan nog zouden kunnen screenen dat deze klik van een aantrekkelijke vrouw komt dan zou dat een goede feature zijn
Is de muispointer roze van kleur, of wellicht is de pointer uitgevoerd als doodskop....
Allemaal leuk voor de statistieken natuurlijk, maar de link zorgt er alleen maar voor dat de beschrijving keurig netjes wordt uitgelijnd met de bovenkant van het frame..... Ik vind dat een prettige feature!

Nee deze kliks worden niet bijgehouden. De link zit daar om Google te helpen met het uitvogelen waar het plaatje over gaat, voor in de images-zoekresulaten van Google. De plaatjes zijn nu helemaal uit de resultaten, maar dat komt volgens mij door iets anders, dus ik wacht nog even af. Dat Arjan het een prettige feature vindt is mooi, maar daar is het dus niet voorPieter wrote:Daarbij vroeg ik me af waarom er een link onder de fotos van de leden zit? Als ik dus een lid in mijn beeldscherm heb kan ik erop klikken, zodat ik, jawel, dat lid in mijn beeldscherm heb. Wordt het bijgehouden, 'hoevaak ben ik geklikt'. Als we dan nog zouden kunnen screenen dat deze klik van een aantrekkelijke vrouw komt dan zou dat een goede feature zijn.

In mijn map op de tauserver heb ik enkele foto's geplaatst die ooit met mijn camera gemaakt zijn, waar leden van Tau op niet al te prettige manier op staan, wellicht zit hier iets tussen?
http://tauserver.wtb.tue.nl/bram/foto
http://tauserver.wtb.tue.nl/bram/foto