Het is langzamerhand traditie geworden om donderdagavond van de introductieweek te gaan stappen met Tau. Ook al hebben we dan geen introkoppels, wie gaat er mee?
Wie heeft er tijd om de volgende dag met de Tau-games bij het katerontbijt te helpen. Ik zoek nog dringend mensen!
Donderdag->stapdag
Moderators: Tycho Graat, KoenP, KasVisser
Vreemd om te horen dat Rik nog dringend op zoek is naar mensen voor de vrijdagochtend. Ik kan er zelf na jaren van katerontbijt helaas niet bij zijn (werk) maar het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend dat alle 'actieve' leden aanwezig zijn, en dat geldt al helemaal voor de laatste lichting. Moeten de ouwelullen dan echt weer de kar gaan trekken??
Ruk, wij zijn al jaren niet vies van enige dictatuur binnen ons dispuut dus laat je macht gelden en zorg ervoor dat het weer een denderend spektakel wordt. Deze kans om mensen enthausiast te maken moeten we niet laten liggen!
gegroet
Joost
Ruk, wij zijn al jaren niet vies van enige dictatuur binnen ons dispuut dus laat je macht gelden en zorg ervoor dat het weer een denderend spektakel wordt. Deze kans om mensen enthausiast te maken moeten we niet laten liggen!
gegroet
Joost