Nieuwe knoppies....

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Arjan
lid

Nieuwe knoppies....

Post by Arjan »

Wauw, echte Tau-knopjes in het forum.... Het moet niet gekker worden..... #held
Vandorp
lid

Post by Vandorp »

ze zijn nog niet allemaal gedaan, alleen de wat grotere knoppen zoals je ziet. Ik ben me nog aan 't bedenken over wat ik met de "middelkleine" en "kleine" knopjes ga doen. A.u.b. geen suggesties #smile
Jasper
lid

Post by Jasper »

He BvD,

Netjes: dergelijke details doen een hoop.

vraagje wat is het verschil tussen de msn-knop en het profiel knopje.

vraag 2: is het mogelijk (ergo niet te veel werk) om voor leden (sommige bijvoorbeeld) een foto naar een mailadres te mailen (gewoon alleen het bestand zonder tekst) en dat deze dan "automatisch wordt omgezet naar de welkomstfoto" dan kan je op afstand de welkomstfoto up to date houden. Met veel telefoons kun je nl al de foto's mailen.
Vandorp
lid

Post by Vandorp »

Jasper wrote: vraagje wat is het verschil tussen de msn-knop en het profiel knopje.
De bedoeling van het msn-knopje is dat je iemand een msn-bericht kan sturen, en de bedoeling van het profiel-knopje is dat je 't profiel te zien krijgt. Ik heb zelf geen msn dus ik kan 't niet testen. De praktijk is blijkbaar dat ze alletwee hetzelfde doen dus ik zal het msn-knopje weghalen.

Het knopje heeft er trouwens altijd gezeten, ik heb alleen de kleurtjes veranderd.
Jasper wrote: vraag 2: is het mogelijk (ergo niet te veel werk) om voor leden (sommige bijvoorbeeld) een foto naar een mailadres te mailen (gewoon alleen het bestand zonder tekst) en dat deze dan "automatisch wordt omgezet naar de welkomstfoto" dan kan je op afstand de welkomstfoto up to date houden. Met veel telefoons kun je nl al de foto's mailen.
Uit de categorie: "zoveelste Jasper-idee om de site om te toveren tot een kerstboom". De Tausite werkt goed en ziet er netjes uit (dat is mijn zuiver objectieve mening), en een van de voornaamste redenen daarvan is dat hij simpel is en zelden wijzigt.

Afgezien van het feit dat dit natuurlijk gruwelijk veel werk is om te maken, en dat het een beveiligings-risico met zich mee brengt, denk ik ook niet dat ik dat wil.

Aan de foto's die voorop worden neergezet wordt iets meer aandacht besteed dan jij je voorstelt (bijsnijden, kleuren en contrast finetunen). Dat is jou blijkbaar nooit opgevallen en dat is een teken dat het goed gedaan is: het gaat namelijk pas opvallen als ik brakke foto's uit een gsm er op ga knallen :-)

Nu we het toch over brakke foto's uit gsm's hebben... De avatars van sommige leden zijn op dit moment het lelijkste onderdeel van de site. In een poging om dit tegen te gaan zijn bewegende avatars niet meer toegestaan, maar tegen gewone wansmaak kan ik weinig uitrichten. Is er in het hele fotoarchief nu echt geen beter plaatje van jouw hoofd te vinden dan dit plaatje?
Arjan
lid

Post by Arjan »

vanDorp wrote:Is er in het hele fotoarchief nu echt geen beter plaatje van jouw hoofd te vinden dan dit plaatje?
Ik ben het helemaal met je eens, Bas, maar je moet je eens inleven in de wereld van een narcist... Wanneer je de gemiddelde foto-archief-foto's van Winky bekijkt snap je zijn keuze!
Jasper
lid

Post by Jasper »

Als ik werkelijk een foto die bij mijn bijnaam zou passen zou moeten gebruiken zou ik een foto van een winky moeten plaatsen, daar zullen jullie niet heel blij van worden....

p.s. "a winky" is engels voor een kleine jongens piemel

p.s. 2 foto = done (zo beter?)
Vandorp
lid

Post by Vandorp »

Jasper wrote:Als ik werkelijk een foto die bij mijn bijnaam zou passen zou moeten gebruiken zou ik een foto van een winky moeten plaatsen, daar zullen jullie niet heel blij van worden....

p.s. "a winky" is engels voor een kleine jongens piemel

p.s. 2 foto = done (zo beter?)
niemand zegt dat je een foto moet nemen die bij je bijnaam past

ps. jouw hoofd lijkt inderdaad op een kleine jongens piemel. We hebben dat nooit tegen je durven te zeggen, maar je ziet het zelf blijkbaar ook.

ps 2. beter
Vandorp
lid

Post by Vandorp »

Zo. De meeste knopjes zijn klaar. Alleen de allerkleinsten moeten nog, maar dat wordt iets voor na de zeilweek.
Post Reply