Zeilweek

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Pieter Teunissen, Justin van den Hurk, KasVisser

Doen?

Ja
16
94%
Neen
1
6%
 
Total votes: 17

User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1002
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jorn wrote:Het begint op oeverloos geblaat te lijken. #nietgoed
Dit is zeker oeverloos geblaat. We gaan gewoon met Tau valkzeilen, en tot nu toe heeft alleen Dirk laten weten geen zin te hebben in valkzeilen. Dirk, jammer dat je niet mee wil. Als je geen vertrouwen hebt in de zeilkunsten van Jasper of mij dan ga je maar op een andere boot zitten, dat vind ik prima, maar het lijkt me niet nodig om hier op het forum met modder te gaan zitten gooien. Winkes is inderdaad een keer omgeslagen, maar als je er niet bij was, of zelf niet de verantwoording over een boot wil nemen, dan heb je geen recht van spreken vind ik. En als er dit jaar 4 schippers nodig zijn dan hoort Winky daar wat mij betreft zeker bij.

Een wedstrijd is op zich een goed idee: bij Nargileh doen we ongeveer het volgende:

- boten aanleggen, iedereen aan wal.
- dictator kiest de bestemming en roept de race uit.
- Le Mans-start
- Zeilen, jagen, bomen en peddelen mag wel, motoren en rammen niet.
- de eerste boot waarvan een bemanningslid een voet op het vasteland zet, heeft gewonnen.
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

hier op het forum met modder te gaan zitten gooien
... moet de discussie vooral verplaatst worden van besloten forum naar open forum!! Zinnige zet!

Verder moet je wel goed lezen!
ik voel me niet geweldig als ik bij Bas in de boot zit hoewel het een vakkundig genoeg schipper is voor mij om de golven van een groot Fries meer (geen IJsselmeer) te bedwingen....
.. klinkt toch niet echt als wantrouwen naar jou toe of wel? Maar iedere schipper heeft een eigen stijl van zeilen.. en ik prefereer inderdaad een andere stijl.

Verder meld ik me af voor het zeilen in een valk. Het spijt, maar ik vind zeilen in een valk echt geen reet aan. Ik weet dat veel mensen daar anders over denken en dat het zeilen in de valk een beetje het kindje is van een aardig aantal leden in dit dispuut, maar die mening deel ik helaas dus niet met ze.

Wat Winkes wil bewijzen weet ik niet! Zoals ik al zei, wil ik best geloven dat hij beter zeilt dan ik... dat doet inmiddels ieder lid van Tau wel. Maar hij heeft al teveel foto's laten zien en verhalen vertelt van/over ongelukjes dat ik me niet meer verplicht ga voelen nog vertrouwen te hebben in een dergelijke vaarkunst.

PS: Als je dit nog steeds moddergooien vindt, dan neem ik aan dat deze discussie weer teruggaat naar het besloten forum en/of verwijderd wordt.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Ok, iedereen heeft zijn punt gemaakt...

Dirk houdt in het geheel niet van valk-zeilen. Misschien de te kleine bootjes, het afzien in een ranzige boot met lekkende dektent en te weinig ruimte om te slapen. Ik weet het niet...
Daarbij komt dat de stijl van de schippers hem te onbehouden is....

Jasper heeft een ontzettende competitie drang, (waarschijnlijk) door opgelopen jeugd-frustraties. Dit wil hij nu op die terreinen bewijzen waarvan hij vind dat hij ze beheerst. Jasper kennende doet ie dat met veel enthousiasme en (dus) veel geblaat. Helaas gaat Winky vaak roemloos ten onder in zelfvoorgestelde wedstrijden, dus ik verwacht dan ook dat wanneer Dirk de valk-wedstrijd WEL aangegaan zou zijn, dat ie glansrijk zou winnen en het Jasper zijn "Waterloo" zou gaan worden.

Maar goed, dat zullen we nu dus nooit te weten komen.....
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ik vind wedstrijden sowieso erg leuk.

Ja ik ben erg competitief ingesteld, dit heeft echter met jeugd-frustraties niets te maken. Ik houd van de spanning welke er bij een wedstrijd komt kijken. Noem me een adrenaline-junk, het is nu eenmaal zo. Jammer dat je de wedstrijd niet aan durft, eenieder die zich wel geroepen voelt om iets competitiefs met mij te doen moet zich bij deze melden.
#knipoog
Ik dacht zelf aan een bbq-wedstrijd of iets dergelijks, ik ga woensdag oefenen, je krijgt de foto´s nog wel te zien.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Junkie wrote:Noem me een adrenaline-junk
Tis alleen jammer dat lichaam en geest niet op elkaar zijn afgestemd bij jou he? Getuige de vele missers en de daarbij behorende verwondingen.
loser wrote:eenieder die zich wel geroepen voelt om iets competitiefs met mij te doen moet zich bij deze melden
Jasper, doe eens niet zo kinderachtig, lagere schoolplein acties is voor de rest van ons al een gepasseerd station. Langer en verder plassen dan je vriendjes.... Dat soort werk wil jij nu voortzetten? #nietgoed #huh
Winky wrote: ik ga woensdag oefenen, je krijgt de foto´s nog wel te zien
Ik heb al eens wat beeldmateriaal van je escapades gezien, en zou als ik jou was maar eerst het evenement afwachten voordat je resultaten laat zien....
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Beste Winky (manneke),

Alvorens je allemaal nieuwe competities gaat uitschrijven (wat volgens mij alleen maar komt doordat je ook eens een keer wilt winnen). Wil ik je er graag even aan helpen herinneren dat je al met twee competities bezig bent (as we speak)! Besteed daar nu eerst eens even wat aandacht aan. Want volgens mij ben je die flink aan het verwaarlozen en zit je inmiddels op een gigantische achterstand.

Ga dus niet je tijd / krachten verspillen aan het uitdagen van andere mensen, met iets waar ze op voorhand al van hebben aangegeven het niet te willen doen. Zo'n competitie gaat natuurlijk nooit door. En later tegen ons een verhaal op gaan hangen van: "dat HAD ik gemakkelijk gewonnen", heeft ook geen enkel nut.

Ik hoop snel wat nieuwe tussenstanden van je door te krijgen. Ik ben namelijk ook competitief ingesteld maar wil dan wel een beetje tegenstand. #bier
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Is er al een planning/draaiboek voor het aankomende zeil-event? Het is al over een dikke 2 weken.....
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

AMSTERDAM - Jonge Friese meisjes tongzoenen in ruil voor een drankje. Hulpverleners uit de noordelijke provincie melden vrijdag in De Telegraaf dat deze zoenpraktijken steeds vaker voorkomen in het uitgaansleven.

Maatschappelijke organisaties vrezen dat normvervaging op de loer ligt. Een zoen zou uiteindelijk kunnen leiden tot betaalde seks, stellen jongerenwerkers.

Welzijnsorganisaties in Friesland zeggen het fenomeen goed in de gaten te houden nadat uit de provincie 'alarmerende berichten' bleven binnenstromen. Een campagne moet de jeugd waarschuwen voor de gevaren van de zogenoemde muntzoen.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=778706&c=12&rss

Nou van rukhoven pikkenstein creditcard mee en scoren tijdens die zeilweek nu he #knipoog
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Winky wrote:Nou van rukhoven pikkenstein creditcard mee en scoren tijdens die zeilweek nu he
Nou, nou, meneer neukt ook eens een keer.....

Maar Van Rukhoven heeft in Barcelona al zijn tong in menig vrouwenmond geslingerd, dus weest maar niet bang!

En trouwens: vrouwen die tongen voor een breezer, die moet je gewoon helemaal sufNEUKEN! Dat zal ze leren.... #koning #evil
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Maar Van Rukhoven heeft in Barcelona al zijn tong in menig vrouwenmond geslingerd, dus weest maar niet bang!
Wat een mannetje he! Communicatief vaardig en internationaal ingesteld! #ja
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1002
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Ik wil even de suggestie doen om zaterdag hier heen te gaan:

http://www.veenhoopfestival.nl/

Ligt redelijk op de route (aan de Wijde Ee, tussen Akkrum en Grou), en zaterdag treedt Normaal op! Ik heb die jongens nog nooit gezien en dit lijkt me wel een gelegenheid #smile

Kaartjes kosten 25 euri.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Lijkt me een prima plan! Heb ze ook nog nooit gezien en daar schaam ik me wel een beetje voor #smile

Als we de borg van de bootjes nog terug willen hebben, lijkt het me verstandig niet te dicht bij dat festival voor anker te gaan.....
User avatar
Dennis
lid
Posts: 61
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 10:30
Location: Eindhoven

Post by Dennis »

Eindelijk weer eens gooi en drink -bier bestellen. Dat is al weer een tijd geleden..... #bier
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Kijk dat vind ik nou dus wel erg om te moeten missen. Heb ze natuurlijk al wel enkele keren gezien, zoals het deze erpse 'farmer' betreft en dat staat garant voor een goed feestje. Ik hoop dat jullie je daar ook vermaakt hebben, net als ik al die andere keren.
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Heren,

Ik neem aan dat enkelen van jullie alweer terug zijn van het korte gedeelte van deze week, laat de verhalen maar losbarsten. Hoe zit het met Winkes zijn versiertrucks, nu dat hij daar in Latinoland de fijne kneepjes van het vak heeft geleerd.

Verder alles droog gehouden (behalve de regen dan)?
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Joerik wrote:Hoe zit het met Winkes zijn versiertrucks
He, Winky heeft een vriendin he #blond

Maaruh, ik ben idd ook wel benieuwd naar de verhalen.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Twas weer als Normaal!
User avatar
Mr. Bubble
lid
Posts: 43
Joined: Thu 08 Apr, 2004, 20:01

Post by Mr. Bubble »

Arjan wrote:Twas weer als Normaal!
Ho/ken in Veenhoop, bierhouder gebrast in Leeuwarden, dobbelen/Maastricht + hele slechte koffie in Grou. bbq in Heeg (en nog slechtere koffie)
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

Post by Pieter »

Ben er nu nog ziek van.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

White socks wrote:Ben er nu nog ziek van
Als je toevallig keelpijn bedoelt: heb ik ook!
Post Reply