Sony Bravia commercial

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Pieter Teunissen, Justin van den Hurk, KasVisser

Post Reply
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Sony Bravia commercial

Post by Joerik »

He mannen, dit kwam ik net tegen en vond het best wel vet.

http://www.bravia-advert.com/

Image

Behind the scenes van die reclame met die duizenden stuiterballen in San Fransisco! Had niet verwacht dat ze dit real-time hadden opgenomen, maar dus toch.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Dat is inderdaad wel grappig ja.... Ik dacht ook dat er wat VideoShopping aan te pas was gekomen...

Volgens mij is dit de leukere zaken die je als reclame-man kan doen.... Dat geluid ook, als al die ballen naar beneden kletteren. Alsof er een kudde bisons langs je heen dendert. Volgens mij gaat er ook nog een autoalarm af als je goed luistert.....
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Ja inderdaad een vette manier van reclame maken. Hier in amerika hebben ze een biermerk genaamd Miller en die heeft af en toe ook best een lache reclame. Zo is er een dat ze doen alsof het bier regend. Moest meteen denken of ze dat ook serieus op een echte manier hadden gemaakt/gefilmd. Maar verwacht dat dat toch wel nep is. Heb gezocht naar een link voor jullie, maar helaas niet gevonden. Als ik er een vind post ik hem alsnog wel en kun je zien wat ik bedoel!

Viske
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Dit is het beste wat ik kon vinden:

http://www.millerbeer.com/home.jsp?startModule=ads

klik op nextpage om naar de laatste pagina te gaan en de clip van downpour bedoelde ik.

Viske
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

Post by Pieter »

Erg cool. Zouden die dingen wel weer in een netje beneden zijn opgevangen of betekende dit gratis stuiterballen voor de inwoners van San Fransisco?
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Dat laten ze zien in het filmpje.. antwoord is beiden!
Post Reply