Grote beloftes in de Stunt niet nagekomen?

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Bram

Grote beloftes in de Stunt niet nagekomen?

Post by Bram »

Geachte dames maar waarschijnlijk vooral heren,

Voor zover ik heb kunnen waarnemen hebben de aanwezige leden van het dispuut Tau genoten gedurende het afgelopen W-feest. Op een gegeven moment heb ik, eerstejaars feut (om de te makkelijke insinuaties maar even voor te zijn) en BACo-lid staan praten met een dispuutslid nabij de toiletten, alwaar hij mij beloofde na schijnbaar lange afwezigheid deze donderdag weer eens een natje te komen drinken in de Weeghconst, het liefst nog getapt door ondergetekende. Wie schetst echter mijn verbazing op dit moment, nadat ik deze jongeman gedurende de hele borrel niet gezien heb. Een kleine confessie moet ik echter toch wel maken, gezien mijn geestelijke en fysieke staat in de Stunt kan ik me niet meer volledig herinneren wat de naam van deze persoon was, en hoe hij er precies uitzag. Vandaar bij deze mijn twee vragen: met wie heb ik toen staan praten en waarom was deze persoon niet aanwezig in W-laag vandaag? Graag een sluitende verklaring.

Bij voorbaat dank,

Bram
Mo/ren
lid

Post by Mo/ren »

Ik heb wel een idee hoe hij eruit zag...

blauw streepje....wit streepje....geel streepje... #fidel
Arjan
lid

Post by Arjan »

Een analogie

Stel je voor: je maakt een tentamen... Je hebt de stof van het tentamen wel gezien maar hebt er eigenlijk helemaal niets van onthouden. Ga je dan op het papier zetten dat je je de stof "niet meer kan herinneren" en dat de corrector zelf maar moet invullen wat het antwoord is en daarbij een "sluitende verklaringen" verschuldigd is....

In wat voor Mickey Mouse-wereld leef jij eigenlijk?
Bram

Post by Bram »

Mo/ren, dat zou zomaar kunnen!

Over de analogie: mijn boodschap mag tot op zekere hoogte wel als ludiek worden opgevat, de analogie hopelijk ook. Om er dan toch maar enigzins serieus op in te gaan: mijn bedoeling was niet zozeer om mensen te laten raden wie deze persoon had kunnen zijn, meer hoopte ik op een toevallige reactie van de persoon zelf.

Overigens bevalt het prima in deze wereld, ik zal vandaag of morgen eens kijken of er hier ergens een leuk souvenirwinkeltje zit om daar een mooie kleurige ansichtkaart uit te zoeken met het liefst mickey en al zijn vrolijke vriendjes er op.
Post Reply