Vrienden van Tau

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Joerik
lid

Vrienden van Tau

Post by Joerik »

Heren,

Zowaar ik vandaag door de diepste kronkels van onze website aan het surfen was, kwam ik bij contacten het kopje Vrienden van Tau tegen. Daar staat onder andere Budosporten El Hatri bij.
- Korte vraag: Wie zijn zij?
- Iets minder korte vraag: hoe komen zij bij Vrienden van Tau, zo plotseling? heb ik iets gemist?
Jasper
lid

Post by Jasper »

Tuurlijk heb je wat gemist.

Allereerst vind ik het prachtig dat deze link erbij staat. BvD sport bij de sensei van deze dojo (Shotokan als ik mij niet vergis). Ik zie ook nog wel een keer een leuke activiteit met deze sensei gebeuren.

Dit is een vorm van onze webmaster om respect tonen voor deze man.

Sensei rei
Joerik
lid

Post by Joerik »

Ja, ik weet het niet, ik vind het in dat geval meer Vrienden van BvD. Ik zet toch ook geen link naar mijn stamcafe in Vlissingen onder Vrienden van Tau? Op die manier zou ik als lid respect tonen voor de barman, die mij pinten verschaft en bovendien kunnen we er als Tau ook een leuke activiteit doen... #huh
Begrijp me niet verkeerd, respect dat Bas de sport beoefent, maar deze sportclub heeft op Bas na toch (nog) geen enkel raakvlak met Tau?
Jannis
lid

Post by Jannis »

Zit niet zo te zwammen......

Duck
RobJ
lid

Post by RobJ »

Stel: die irritante gasten uit Grau kunnen lezen, en waren niet te dronken om te onthouden wat er in onze kragen stond, en kijken op onze site, dan zijn ze volgend jaar misschien wel bang door onze vrienden van de karatevereniging...
Post Reply