Opportunities voor verschillende TAU leden!

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Peter-Jan
lid

Opportunities voor verschillende TAU leden!

Post by Peter-Jan »

Deze quote van nu.nl is toch op zijn minst opmerkelijk:
'Profielensites goed voor zelfvertrouwen'

Uitgegeven: 16 juni 2005 16:48

AMSTERDAM - "Het bezoeken van profielensites, zoals CU2.nl , heeft voor de meeste jongeren positieve gevolgen." Dit blijkt uit een onderzoek van Patti Valkenburg en Alexander Schouten van de Universiteit van Amsterdam. Het onderzoek werd uitgevoerd onder 880 jongeren tussen 10 en 19 jaar die gebruik maken van de profielensite CU2.nl.

"De jongeren kunnen er hun netwerk van vrienden onderhouden en uitbreiden en ze kunnen er hun zelfvertrouwen mee vergroten."

Het is opvallend hoeveel mensen daadwerkelijk een vriendschap overhouden aan een contact via CU2. Maar liefst 35 procent van de jongeren heeft een vriendschap gevormd via CU2. Jongens en oudere tieners meer dan meisjes en jongere tieners. Via CU2 kreeg 8 procent van de jongeren zelfs verkering. Ook hier geldt dat meer jongens (14 procent) en oudere tieners (9 procent) verkering kregen dan meisjes (5 procent) en tien- tot twaalfjarigen (6 procent).
Vooral het dik gedrukte gedeelte vind ik opmerkelijk. Waarschijnlijk zijn die breezersletjes te veel opgevoed met de woorden; "niet met vreemde jongetjes chatten" en zoeken die kansloze nerds nu maar elkaar op. Wel een prima situatie trouwens dit zorgt weer voor minder krapte op de vrouwen markt. Ik zie dus voor sommige van ons de concurrentie positie weer verbeteren deze zomer. #bier #cool
Joerik
lid

Post by Joerik »

yes! gelijk mn cu2-profiel verwijderd. Laat maar komen die zomer.

Nee, serieus, toen ik vroeger nog een cu2-profiel had (ja, ook ik was jong en onbezonnen) werkte dat heel anders. Je had vriendjes en die hadden ook een cu2-profiel en die voegde je toe. Of heb ik echt iets essentieels gemist in mijn middelbare schooltijd? #huh
Vandorp
lid

Post by Vandorp »

PJ, eerst kom je met een heel verhaal over de uitspattingen van The Moonwalker (ik noem 'm weer zo, hij is onschuldig bevonden, al weet ik niet of dat iets zegt over MIchael Jackson of het Amerikaanse rechtssysteem), en nu met dit. Ik geloof dat we jou goed in de gaten moeten gaan houden tijdens de steekweek #paartje
Arjan
lid

Post by Arjan »

Ik weet in ieder geval nu wel zeker dat ik niet bij hem op de boot ga liggen, dit om eventuele "abuisievelijke" steken in mijn rectale regionen te vermijden....

Oja, als we hem kwijt zijn, denk ik dat we hem het eerste moeten gaan zoeken op "kameleon-eiland" in Terherne (waar ze trouwens heerlijke uitsmijters serveren, maar dat terzijde).
Jasper
lid

Post by Jasper »

Pas maar op hoor Fluit, ik steek altijd nog het diepst #huh #knipoog

Image
Post Reply