Maastricht

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Maastricht

Post by Jasper »

Heren,

om een lang verhaal kort te maken, DE belichaming van het dispuut, is veilig #huh gesteld.
Tijdens een heel gezellige avond in Maastricht werd er plotseling door een kleine 40 (geen grapje) man van minimaal 2 herendisputen aan de belichaming getrokken, dit heeft enkele minuten geduuurd, waarbij wij ons kranig hebben geweerd echter zonder resultaat.

De foto's van de avond staan inmiddels op de site, geniet ervan

Jasper
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Maastricht

Post by Vandorp »

Jasper wrote:Heren,
om een lang verhaal kort te maken, DE belichaming van het dispuut, is veilig #huh gesteld.
Dit kan ik op 2 manieren opvatten.
dit heeft enkele minuten geduuurd, waarbij wij ons kranig hebben geweerd echter zonder resultaat.
Jullie hebben je kranig geweerd zonder resultaat, dus het ding is weg?
Heren,
De foto's van de avond staan inmiddels op de site, geniet ervan
Helaas niet van het gevecht om de touw. In het vervolg maar met een man minder knokken en plaatjes schieten #evil

Bas
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

veilig stellen

Post by Pieter »

Dit was dus gewoon geen veilig stellen meer. Die boeren schakelen 2 disputen in om 8 mensen hun touw afhandig te maken. Het daarop volgende gevecht was gewoon lomp. Ik vind dat we het nog lang vol hebben gehouden naarmate dat zij in de meerderheid waren. Ze willen er natuurlijk iets (fust) voor terug en de personen waarmee ik heb gesproken vinden dat wij met hun contact op moeten nemen #huh. Hier voel ik dus weinig voor. Ik ga niet onderhandelen met disputen die de regels niet kennen.
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Jullie hebben je kranig geweerd zonder resultaat, dus het ding is weg?
We hebben ons meer dan kranig geweerd en het duurde meer dan enkele minuten. Het duurde meer dan enkele minuten voordat zij de belichaming hadden. Aan de vele schrammen en blauwe plekken te zien ging het er erg lomp aan toe.
Ik heb lang met de woordvoerders van de verantwoordelijke partijen gesproken, maar ben niet tot een voor ons aanvaardbaare oplossing gekomen. Toch hebben ze beloofd nog een brief te sturen met hun eisen.
Hun mores zijn blijkbaar heel anders dan de onze. Zij vinden dat als je rustig in een kroeg een biertje aan het drinken bent, ze je er gewoon uit kunnen gooien en dan de nog kleinere groep mensen in de kroeg het touw op ongehoorde wijze afhandig mag maken.
Een oneerlijk gevecht, waarbij de winnaar bij voorbaat al vaststaat. Ook vinden zij dat WIJ een brief moeten sturen naar hun, maar we weten niet eens precies wie de touw heeft.
Zij gooien een beschaafde groep uit de kroeg, die al betaald had voor een fust. Dan gooien ze ook nog het bier over je heen.
Bon'Aparte

Post by Bon'Aparte »

Heeren,

Ondanks alles vonden wij 't toch een hele leuke avond!! Jammer dat 't in de Beurs een beetje vervelend is gegaan, maar we hopen dat jullie toch nog ooit een keertje deze kant op komen..


Heel veel groetjes van
ons:
#blond #hippie #rood #blond #hippie #rood
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Lieve #blond #hippie #rood

Wij hebben ons goed vermaakt. Wat er in de beurs gebeurde, ach ja, wij kunnen het wel hebben. Het is alleen jammer dat de "heren" die het een en ander op gang zetten niet echt oog hadden voor de dames die er nog stonden. Enkele schrammetjes daar gelaten, zijn wij ongedeerd.

p.s. Heren, een van de bras clubjes is gevonden:
http://www.ohmhyperion.nl
Tam en An

Post by Tam en An »

Dag Heeren

Jammer dat het even escaleeerde in De Beurs, maar wel super leuk dat jullie er waren!!! Volgende keer in Eindhoven??

Kus #zwaai
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Rik wrote: Toch hebben ze beloofd nog een brief te sturen met hun eisen.
Hun mores zijn blijkbaar heel anders dan de onze. Zij vinden dat als je rustig in een kroeg een biertje aan het drinken bent, ze je er gewoon uit kunnen gooien en dan de nog kleinere groep mensen in de kroeg het touw op ongehoorde wijze afhandig mag maken.
Tja. er bevindt zich onder dat studentenvolk in Maastricht nu eenmaal veel gajes (vraag maar eens aan een echte Maastrichtenaar).

Ik stel voor het touw als verloren te beschouwen, we kopen wel een nieuwe. Het lijkt me de moeite niet waard om tijd in dit soort gasten te steken.

Als het touw wordt gestolen op Stratumseind door een stelletje boeren uit Bladel of een groep bouwvakkers uit Woensel-West dan ga je toch ook niet in op eisen die ze stellen in een brief?
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Alhoewel ik je gelijk geef, wacht ik toch eerst de brief af, als ze toch (door puur toeval) iets van studentikoze normen en waarden hebben meegekregen dan zullen ze snappen dat de desbetreffende brief binnen 24 uur bij ons binnen dient te zijn.
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Nope.. dat stel je niet correct student Winkes. Het is een gewoonte dat men de regels kent, maar het kan natuurlijk zijn dat men ze niet kent. Ben je wel non-intelligent bezig als je dan meent in je recht te staan. Maar goed.. wat je bedoelt is dat men binnen 24 uur moet mededelen (via welke weg dan ook) wie in het bezit is van het atribuut dat ontvreemd is en op welke wijze hij zo zij contact zal opnemen om een en ander te regelen. Let wel.. hierbij neemt dus de partij die iets ontvreemd contact op! Beetje vreemd ook als het andersom zou zijn, want dan zou je eerst je visitekaartje moeten afgeven voor je iets ontvreemd.. #huh ... maar goed ... Een fatsoensregel is dat je als dispuut iets ontvreemd in een "1 op 1" situatie en dat er een duidelijke reden is tot ontvreemding. Dat kan zijn verzuim in het "bewaken" van het attribuut als wel het onzorgvuldig omgaan met het atribuut. In het geval van het laatste kan een scrumble optreden (ofwel brassen).. echter naar mijn weten is dat nog altijd naar aanleiding van openlijke nonchelance en niet omdat je zin hebt om... Bas heeft dus in mijn ogen gelijk en ik ben dus zeer benieuwd naar de (redelijkheid van de) eisen van de heren ... ik spreek u allen dinsdag bij het bier! Belangrijker is een datum te prikken voor het ontvangen van de dames. Zo te horen heeft u allen, voor zover de dames het gepland hadden, een goede avond gehad en daar dient naar goede gewoonte een mooie avond in Eindhoven tegenover te staan!
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

Al mogen ze dan de gangbare regels niet helemaal kennen, ik ben wel benieuwd naar de eisen die ze gaan stellen.
En als ik de foto's bekijk hebben jullie je zeker vermaakt! #held
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Was zeker wel een goed feestje!

Post by Viske »

De 2e lading foto's (van fototoestel nr.2) staan ook op de server en als het goed is zet Jorn ze er vandaag nog op. Dus denk niet dat je ze al allemaal hebt gezien. Viske is altijd wat trager met het online brengen van de foto's. Ik heb denk ik wat langer uit moeten brakken. Was zeker wel een goed feestje, vond ik. De planning was om te blijven slapen of wanneer het lang door zou gaan de eerste trein terug te nemen richting Eindhoven. Het werd uiteindelijk zo gezellig dat we de 2e trein s'ochtend nog maar net haalde. Lag pas om 9 uur s'ochtends op mijn nest, als ik me niet vergis. Hulde aan de dames die het zo lang met ons uit hielden en ons de gezellige plekjes in het nachtleven van Maastricht lieten zien.

Komende keer regelen wij iets voor de damens uit Maastricht en dan mogen ze Eindhoven proeven, voor zover ze dat nog niet kennen. Ze willen denk ik dan ook wel het uit het oog verloren schild terug in ontvangst nemen.

Viske #bier
lotje

heey heren

Post by lotje »

hey heren!!

wat een leuke avond was dat!! heel gezellig en we komen vast snel naar jullie toe (om enige slechte herinneringen te vermijden :P)!

liefs, Lotte

Ps joerik, mijn msn lijst was vol, vandaar dat ik je niet kon accepteren. hij is geleegd dus je kunt me weer toevoegen.
Patries

Post by Patries »

Hey allemaal,

Wilde net als de rest ook nog zeggen dat ik me ontzettend vermaakt heb afgelopen woensdag. Was weer een tijdje geleden dat ik in de dolle dries geweest ben, maar het was super!! Hele leuke foto's trouwens. Ik verheug me al op een herhaling in
Eindhoven. #bier

Kus patries
Tamara

Post by Tamara »

Zoals vrijwel al iedereen gezegd heeft vond ik het ook een erg mooie avond. Patricia, Anneke en ik hebben het nog nooit gered tot in De Dolle Dries, dus bij deze: heren bedankt daarvoor!!
Ik neem trouwens aan dat de heren die de eerste trein hebben genomen in ieder geval beter hebben geslapen in hun eigen bedje dan op mijn mat...
Tot de volgende keer (in Eindhoven!!)
Kus
maastricht

Post by maastricht »

ZIELIG!! Kom je touwtje maar halen natte winden kunnen jullie weer fijn touwtje springen met de meisjes want die zijn er in eindhoven niet....
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Geachte gast,

Los van dat je naam getuigt van grootheidswaanzin, is het bij ons gebruikelijk dat je je eerst even voorstelt. Ik weet niet hoe lang jullie armen zijn maar touwtje springen is met de belichaming van ons dispuut een onbegonnen zaak. Ik hoop dat je begrijpt, ik weet namenlijk niet welk opleiding jij hebt genoten, dat de touw de belichaming van ons dispuut, niet een of ander fitness-toestel is.
Je hebt gelijk dat er in Eindhoven inderdaad substantieel minder vrouwen studeren, wat je daar verder mee wil zeggen is mij volstrekt onduidelijk.

Ik hoor graag meer van je en verzoek je in het vervolg even (minimaal een seconde) na te denken voor je ons voor natte winden uitmaakt.
OMSGP

Post by OMSGP »

Grappig dat jullie jezelf termen als "40 man" en "inschakelen" gebruiken...

Maar het was gewoon een actie van 1 lid.. die door de andere aanwezigen ondersteund werd...

Er was geen plan, geen samenzwering, geen opzet en al helemaal geen 40 man (hyperion en plutarchus hebben er gezamenlijk niet eens 40!!)...

WEL was er een studentenactie die avond... niks meer niks minder.


Koop gewoon een nieuw tau(w) en zeur niet zo over je lichaam of zoiets!

Hadden jullie maar niet moeten gaan slaan... dat is pas laf!

#bier
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Beste OMSGP,

er is inderdaad een (1) tik gevallen (bij mijn weten) en die was op mijn oog. Ik zal daar niet verder over uitwijden, aangezien de persoon in kwestie direct zijn excuses aanbood en zei dat dit niet zo hoorde. Uw aantijging leg ik daarom naast mij neer als dronkemanspraat.
Post Reply