Theta Open Roei Regatta

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Theta Open Roei Regatta

Post by Joerik »

Even een kort berichtje, morgen ongetwijfeld meer:

Tau is als eerste geëindigd (1e van 32) bij de Huizen en Disputen Race bij Theta! Oftewel winnaar van de KoeienLoeienrace!

Subliem teamwork was de winnende factor!

Student Hu (op boeg)
Student Van Meijl
Student Hoeberichts
Student Minnebo (op slag)
Student Genuit (stuur)
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Mijn oprechte felicitatie heren!

#koning

is er nog wat nat gemaakt?
User avatar
Eggie
lid
Posts: 709
Joined: Wed 28 Feb, 2007, 22:44
Location: Eindhoven

Post by Eggie »

Nice mannen, wel sportief dat jullie geen 3 ervaren roeiers hadden opgesteld.
User avatar
Mexicano
lid
Posts: 444
Joined: Thu 16 Apr, 2009, 12:24
Location: Eindhoven

Post by Mexicano »

Eggie wrote:Nice mannen, wel sportief dat jullie geen 3 ervaren roeiers hadden opgesteld.
Nee idd, daarom hebben wij oprecht gewonnen, zelfs met bier in een hand gingen we harder dan sommige andere boten...
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Wat ook verschil zal maken is dat deze 5 mannen samen ongeveer 150 kilo wogen, in tegenstelling tot de dikke biggetjes van overige clubjes.

Maar

Gefeliciteerd!
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Post by Bastian »

Bram wrote:Wat ook verschil zal maken is dat deze 5 mannen samen ongeveer 150 kilo wogen, in tegenstelling tot de dikke biggetjes van overige clubjes.

Maar

Gefeliciteerd!
Haha idd, ik denk dat nuitje als stuur de zwaarste persoon in de boot was. Hoorde deze persoon juist niet de minste massa te hebben? Ik denk dat wij hier een nieuwe techniek bewezen hebben.#knipoog

HULDE! #held
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Gefeliciteerd!
Bram wrote:Wat ook verschil zal maken is dat deze 5 mannen samen ongeveer 150 kilo wogen, in tegenstelling tot de dikke biggetjes van overige clubjes.
Ik dacht dat gewicht juist een voordeel was bij roeien. Niet het gewicht zelf natuurlijk, want een zware boot heeft meer weerstand, maar het feit dat zware mensen over het algemeen sterker zijn. Het feit dat deze lichte mensen hebben gewonnen is heel frappant, dat betekent dat de tegenstanders allemaal een paar papzakken moeten zijn geweest, en/of onhandige klungels. Dit natuurlijk allemaal relatief, je kunt ook zeggen dat de Tau-delegatie atletisch, technisch, en gecoordineerd was.
Post Reply