enquete

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Eggie
lid
Posts: 709
Joined: Wed 28 Feb, 2007, 22:44
Location: Eindhoven

enquete

Post by Eggie »

Onderstaand bericht trof ik in mijn mailbox, met de vraag of beta studenten dit willen invullen. Mocht je zin hebben dit in te vullen: succes
Beste mensen,

Voor een onderzoek aan de Universiteit van Utrecht zoeken wij studenten. Wij nodigen je van harte uit om een vragenlijst in te vullen over uiterlijk en relaties. Ben je universitair student (bachelor of master) en tussen de 18 en 28 jaar dan ben jij de student die we zoeken. De link naar de vragenlijst vind je onderaan dit bericht.

Het invullen van de vragenlijst duurt 10 - 15 minuten. De antwoorden kunnen niet gekoppeld worden aan je naam of e-mail adres, en zijn dus volledig anoniem. De vragenlijst begint met een aantal algemene vragen. Hierna komen specifiekere vragen over wetenschap uiterlijk en relaties.

Let op: de vragenlijst is alleen toegankelijk als je Internet Explorer gebruikt, het gebruikte programma NetQ ondersteunt helaas geen andere browsers. Mocht je thuis geen toegang hebben tot Internet Explorer, dan is het handig om de lijst bijvoorbeeld in de universiteitsbibliotheek in te vullen.

Als je nog andere studenten kent die de vragenlijst zouden willen invullen, laat hen dit dan alsjeblieft weten door deze e-mail door te sturen. Je helpt ons hier enorm mee!
De link naar de vragenlijst is: http://uurespondents.netq.nl/nq.cfm?q=9 ... c7a8dfdd68
Bij vragen kun je een mailtje sturen naar: j.w.jansen@students.uu.nl

Alvast hartelijk dank voor je hulp!

Groeten,
Juul Jansen
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Re: enquete

Post by Olaf »

Eggie wrote:...over uiterlijk en relaties.
niks voor jou dan? X
Erik
lid
Posts: 173
Joined: Mon 10 Dec, 2007, 16:54

Post by Erik »

de vragenlijst is alleen toegankelijk als je Internet Explorer gebruikt
Faal, ik heb geen internet explorer.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Erik wrote:Faal, ik heb geen internet explorer.
Het is inderdaad apart dat internet explorer nog als voorwaarde wordt gesteld. We zijn wel een stuk opgeschoten: nu staan de verontschuldigingen er al bij.

Ik kan me nog wel herinneren dat ik niet kon internetbankieren omdat internet explorer nodig was (ik heb internet explorer nog nooit serieus gebruikt), ben om die reden ooit van bank gewisseld.

http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_shar ... b_browsers
Zoals je ziet: het marktaandeel van IE zakt hard en zal binnenkort beneden de 50% zakken, wanneer ook digibeten en bejaarden stoppen met die rommel.
Erik
lid
Posts: 173
Joined: Mon 10 Dec, 2007, 16:54

Post by Erik »

ik kan me nog wel herinneren dat ik niet kon internetbankieren omdat internet explorer nodig was (ik heb internet explorer nog nooit serieus gebruikt), ben om die reden ooit van bank gewisseld.
Konings, als iedereen dat nou eens doet is het zo over met het internet explorer monopoly.
Post Reply