Wetenschapsquiz voor studenten

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Wetenschapsquiz voor studenten

Post by Viske »

Laatst kwam ik iemand tegen die in de organisatie van een wetenschapsquiz voor studenten zat dat in eindhoven georganiseerd wordt. Hij vroeg of we mee wilden doen, maar we zaten aan de koffie en wilden er nog even over nadenken. Ik was samen met Tom Clabbers voor de duidelijkheid.
Wel dacht ik toen, misschien is het iets voor TAU! Het valt wellicht niet helemaal in het straatje, maar misschien wil er toch wel een groepje van ons aan mee doen. Dus bij deze even de link en dan kunnen jullie je mening geven.

http://www.nationalewetenschapsquizstudent.nl/

Viske
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Cool, wie gaat?
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Ontdekkingsreis naar de ardennen.......

Post by Jannis »

Hallo,

Ik vind een wetenschapsquiz absoluut lachen (soort triviant voor gevorderden). En ik denk dat menig van ons dan ook de nodige nutteloze en overbodige kennis present heeft, waarbij ik mijn krachttermen meteen weer teniet doe door te zeggen dat het wel degelijk nuttige kennis is voor een quiz als deze.

Er wordt ook nog een leuk feestje georganisaseerd na deze quiz. Sowieso leuk om dat eens onveilig te maken.

Enige nadeel in mijn optiek, en ervan uitgaande dat we winnen, is dat de hoofdprijs een ontdekkingsreis naar de ardennen omvat. Dat lijkt me nu niet echt de meest enerverende plek om te gaan ontdekken. Wat u?
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Tja dat we met ons scherp analytisch vermogen in combinatie met een gezonde hoeveelheid bluf een eind zullen komen is een feit #knipoog , die ontdekkingsreis naar de Ardennen is volgens mij ook wel ok, ze hebben in de Ardenne genoeg bier-brouwerijen waar we kunnen onderduiken. #koning #kwijl. Als nu iedereen even aangeeft wie er allemaal wil dan kunnen we even teams maken, ik hoorde dat Jorn en Rik er ook wel voor in waren. Als we Jannis, Viske en mijzelf daarbij rekenen hebben we nog 1 persoon nodig om 2 teams te kunnen afvaardigen. Spreekt dus=====>>>>
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Hulde....alleen Winkes, ons kun je misschien heel soms af en toe nog wel eens toevallig overtuigen met een behoorlijke hoeveelheid bluf....Bij zo'n programma is dat denk ik lastiger. Maar goed, in iedergeval veel succes en zorg dat we trots op je kunnen zijn. #koning
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

He Mo/ren, als zaakgelastigde informatie voorziening weet ik denk ik wel een manier om achter de vragen te komen......

.... daarna komen de antwoorden wel.
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

komende woensdag (20 okt) sluit de inschrijving. Wie wil er nog meedoen?
Let wel op dat de eerste ronde op vrijdag voor de tentamenweek is.
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

maximum aantal inschrijvingen

Post by Pieter »

Helaas is het maximum aantal inschrijvingen reeds bereikt...
Post Reply