We hebben uiteraard een super mooie week achter de rug. Ik denk dat wanneer jullie foto's zien er volgend jaar meer lui kiezen een hele week mee te gaan!
We hebben het allemaal overleefd, al scheelde dat voor Speelen (en bijna van Dorp) niet bijster veel. Vanwege een vermoedelijke zonnesteek heeft hij met hoge koorts een dag op de boot voor Pampus gelegen (niet de letterlijke betekenis uiteraard)
Ik stel voor dat iedereen die foto's heeft deze op de server zet en dit aan van Dorp laat weten. Ik zal ook de dames vragen de foto's ergens voor ons neer te zetten. Bas kan ze dan op chronologische volgorde zetten en dan kan iedereen meegenieten.
Eggie wrote:We hebben het allemaal overleefd, al scheelde dat voor Speelen (en bijna van Dorp) niet bijster veel. Vanwege een vermoedelijke zonnesteek heeft hij met hoge koorts een dag op de boot voor Pampus gelegen (niet de letterlijke betekenis uiteraard)
Correctie, maak daar maar richtige griep van. Heb naderhand nog 2 dagen met koorts rondgelopen en voel me nu nog niet helemaal 100% ivm een goeie verkoudheid. Ik durf niet uit te sluiten dat het om de tacohoest ging...
Kak, tacohoest... Ik begin ook al flink verkouden te worden.
Hopen dan maar dat het gewoon door de schuimparty in combinatie met een te frisse nachtduik in Tau-trui en de zon komt.
ik denk dat Trees en Hannah volgend jaar een Hoora Valk huren en die hele bierkelder vol met blikken prosecco mikken
Wel bizar dat zo veel mensen het toch niet kopen/kochten omdat er een kurk in zit/zat. Blijkbaar is een kurkentrekker toch lastig te vinden of vinden mensen het gewoon te veel gedoe.