Borrel

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Borrel

Post by Rik »

In overleg is besloten om de komende Tau-borrel te houden op dinsdag 12 oktober 2004. Student Evers heeft zijn onderkomen als eetruimte aangeboden.
Schrijft dit dus allen in uw agenda's!
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Schrijft dit dus allen in uw agenda's!
Gebiedende wijs?
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Ja, scherp opgemerkt. Het was ook bewust.
Met 't' omdat het meervoud is.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Borrel

Post by Vandorp »

Rik wrote:In overleg is besloten
Was dit ook bewust? Dit betekent dat de Rector democratische neigingen begint te vertonen! Dat je de boel nog een beetje probeert te redden met een gebiedende wijs doet daar niks aan af #zwaai
User avatar
Martijn
lid
Posts: 25
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:23
Location: 's-Hertogenbosch

Re: Borrel

Post by Martijn »

Gebiedende wijs of niet, ik schrijf me in ieder geval alvast bij deze in. Het is goed dat de maandelijkse borrel weer in ere wordt hersteld.
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ik moet me afmelden voor het eten (de maaltijd viel me de laatste keer dat ik deelnam toch al niet zo goed #vork #kots dus echt rouwig kan ik daar niet over zijn #smile ), maar ik zal laat op de avond wel mijn opwachting maken bij het bier... #bier #goed .
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Rik schreef:
In overleg is besloten


Was dit ook bewust? Dit betekent dat de Rector democratische neigingen begint te vertonen!
Ik was van plan te schrijven 'in goed overleg is besloten'. Ik heb dit veranderd in 'in overleg is besloten'. Hiermee wordt niet gezegd dat de meerderheid het er mee eens is. Er is overleg gepleegd, dat klopt, maar er staat niet met wie. Misschien heb ik wel overleg gepleegd met mijn moeder, de koningin of jouw moeder. Wat er uit dat overleg is gebleken is ook niet gemeld.
Oftewel, dat het iets met democratie te maken heeft is nergens op gestoeld.

(De echte reden dat het niet een week eerder is, is omdat het dan tentamenweek is)
User avatar
Jorn
lid
Posts: 65
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:26
Location: Den Helder

Post by Jorn »

Ik ben er ook bij. Het zal wel een gezellige drukke week worden. #bier
Jorn
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Er is dan ook een Intermate feest met als thema: "Vietnam" in de Krazy kangaroo, op zich leuk als we er heen gaan. Iemand nog leuke suggesties??? #cool

We kunnen als VC (Vietcong) gaan met allemaal elastieken over ons hoofd zodat we spleetogen krijgen.

Of met een of andere heggenschaar een paar bomen korten en met die zut op je rug geplakt als "camoeflage" daar gaan staan kutten. Ik zie het al helemaal voor mij: geweigerd worden omdat je te goed verkleed bent. #held

Ik heb ook nog wel een paar rookbommen om napalm na te doen, heb je ze ook goed klem. #evil
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Wellicht een leuk idee om als TAUgé-sliertje verkleed te gaan? Dat eten ze daar toch ook? Of als loempia?
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Heren,

Zijn er nu tentamens ofzo? Het is zo rustig?....
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ja, de kereltjes hebben hertentamens....Maar Arjan ..dat is toch geen reden voor jou om stil te houden? Of is het leven niet zo interessant dat je nu ter vermaak geen leuk verhaal weet te vertellen om de rest van de heren enige afleiding te bieden bij het leren? Om een mogelijke wedervraag meteen te beantwoorden is mijn leven op dit moment inderdaad niet interessant genoeg om zelf een mooi verhaal te vertellen... dus... vertel eens!
Post Reply