Het was weer intro...

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

Het was weer intro...

Post by Pieter »

Heren,

Afgelopen week heb ik, vanwege de vele leuke activiteiten die de intro van Eindhoven te bieden heeft, een gezellige week gehad. Ook Tau heeft verschillende leuke activiteiten te bieden. Het traditionele stappen op donderdag avond en de hang-over games op vrijdag ochtend. Over beide activiteiten moet me een ding van het hart. De opkomst bij beide activiteiten vond ik bedroevend laag… Ik weet dat een heel aantal mensen een legitieme reden had, maar uiteindelijk waren we gewoon met te weinig man. Alle activiteiten zijn uiteindelijk gedaan, maar ik miste iets. Het idee dat als Tau iets doet ze het ook goed doet. Het katerontbijt is het enige moment dat Tau zichzelf (bewust) promoot. Ik hoop dat u zich beseft dat Tau juist op deze momenten prominent aanwezig moet zijn en zich duidelijk moet profileren. Voor dit laatste is mankracht nodig! Waar was die?
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

Ben het helemaal met je eens Pieter.
misschien moeten we het geheel voortaan eens harder aanpakken. wanneer je een paar jaar geleden niet op het katerontbijt was (zonder legitieme reden) was je gewoon een loser, een nul! Iedereen van Tau met een collegekaart MOET daar gewoon aanwezig zijn.
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Foto's

Post by Viske »

Ik sluit me helemaal bij Joost aan.
En dat de mankracht ver beneden pijl was, blijkt wel uit de foto's die er gemaakt zijn door mij. Ik heb even gekeken, maar je moet goed kijken op de foto's voordat je de Tau leden kunt zien. Ik meen dat er maar 5 leden waren die bewuste vrijdag ochtend, waarvan er maar 4 een trui aan hadden. (Het was mij helaas niet gelukt om nog een trui te bemachtigen/lenen voor de ochtend.) En daarbij komt nog eens dat op deze 5 leden na iedereen het eerste publieke hemelse gezang van onze vervangende/toekomstige ziel heeft gemist. En ik mag wel zeggen dat dat een erg groot gemis is. De liederen waren tot ver in de omstreken te horen, zelfs bij de brandweer die het ook even van dichtbij wilde beleven. Echter na hun bezoek, bleek deze ziel niet meer te willen brullen, uit angst dat de ramen van het gebouw erlangs zouden knallen en er nog gewonden zouden vallen.

Kort maar krachtig, war ut een nie normaal ruig geluidje, wonne!

Ps. de vlammen deden het gras daadwerkelijk schroeien!

Ps. Toch jammer dat er geen videobeelden of foto's zijn gemaakt. (Excuus was de regen en het onverwachte tijdstip) Onze toekomstige ziel gaat door weer en wind en een regenbuitje krijgt hem niet klein! Plus, maakt hij zelf wel uit wanneer hij zingt! (of in ieder geval wanneer ik de starter inschakel)
pj

Post by pj »

klopt mannen,

de nieuwe ziel is inderdaad te ruig voor woorden (wel gepast dus voor een rhetoricadispuut).

pj
Post Reply