Donderdag->stapdag

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Donderdag->stapdag

Post by Rik »

Het is langzamerhand traditie geworden om donderdagavond van de introductieweek te gaan stappen met Tau. Ook al hebben we dan geen introkoppels, wie gaat er mee?

Wie heeft er tijd om de volgende dag met de Tau-games bij het katerontbijt te helpen. Ik zoek nog dringend mensen!
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

Vreemd om te horen dat Rik nog dringend op zoek is naar mensen voor de vrijdagochtend. Ik kan er zelf na jaren van katerontbijt helaas niet bij zijn (werk) maar het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend dat alle 'actieve' leden aanwezig zijn, en dat geldt al helemaal voor de laatste lichting. Moeten de ouwelullen dan echt weer de kar gaan trekken??
Ruk, wij zijn al jaren niet vies van enige dictatuur binnen ons dispuut dus laat je macht gelden en zorg ervoor dat het weer een denderend spektakel wordt. Deze kans om mensen enthausiast te maken moeten we niet laten liggen!

gegroet

Joost
User avatar
Dennis
lid
Posts: 61
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 10:30
Location: Eindhoven

Post by Dennis »

Ruk,

ik ben er vrijdag ochtend ook helaas niet bij (werken). Mijn mening is dat ieder dispuutslid met een collegekaart aanwezig moet zijn, enkel leden die in het buitenland zijn voor studie zijn vrijgesteld.

Dennis
Post Reply