Lustrumfeest Simon Stevin

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

Lustrumfeest Simon Stevin

Post by Sven »

Wie hebben er al kaartjes gekocht voor het lustrumfeest van Simon Stevin? Dit feest wordt samen met Thor en Japie georganiseerd en het beloofd dan ook een groots feest te worden.

Image
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Nu we het toch hebben over de lustrumweek:

Maandag diner voor alle medewerkers en studenten van Werktuigbouwkunde. Tau móet hier met een delegatie aanwezig zijn, in trui. Ik heb me al ingeschreven.

Dinsdag de lustrumborrel, zoals al aangegeven door de nieuwe rector. Pak en Tau-das zijn hier zeer gepast.
Image

En dan donderdag het feest natuurlijk, ook hier mogen enkele mooie tautruien of -polo's niet ontbreken. Ook hiervoor heb ik reeds kaarten.
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Even ter extra informatie, moesten er toevallig mensen zijn die er over eventueel eens over na zouden kunnen gaan denken om hun lamheid op te geven en toch maar eens te rageren op dit soort oproepen om samen iets te doen:

Komende maandag is het diner al. dus vandaag of morgen inschrijven.

En laat godverdomme eens wat van jullie horen, laffe bende.
User avatar
RobJ
lid
Posts: 156
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 18:08
Location: Eindhoven
Contact:

Post by RobJ »

Nou vuile tyfus zooi, als er hier gevloekt wordt dan reageer ik godverdomme ook!
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Maandag diner voor alle medewerkers en studenten van Werktuigbouwkunde. Tau móet hier met een delegatie aanwezig zijn, in trui. Ik heb me al ingeschreven.

Smakelijk eten alvast #vork

Feest klinkt erg leuk moet ik zeggen.
Post Reply