Intro: katerontbijt

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Intro: katerontbijt

Post by Rik »

Komende vrijdag is er weer het intro katerontbijt. We worden daar elk jaar voor gevraagd om spelletjes te verzorgen. Zijn er nog mensen die zin hebben om vrijdag te komen helpen? Graag hier posten.
Als attribuut heeft Ir. Veugen al zijn wasmachine ter beschikking gesteld. Hiermee zijn genoeg leuke spellen te bedenken. Het is bij voorbaat lomp en dus geschikt. Men kan denken aan wasmachine-worstelen (als variant op matras worstelen), wasmachine race, monteren/demonteren of gewoon frommelen.
Meer ideeen voor spellen met of zonder wasmachine zijn welkom.
Koen
lid
Posts: 40
Joined: Sat 08 May, 2004, 19:13

Post by Koen »

Ik ben er helaas niet bij vrijdag. Ik moet een handtekening zetten onder de trouwakte van mijn zus. #goed #bier

Vanavond , dinsdag en woensdag ben ik er wel bij om #bier

Koen
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Extra hulp bij de Ziel is welkom!

Post by Viske »

Ik ben er vrijdag ochtend bij, alleen weet ik niet of ik in TAU-trui kom, aangezien ik deze niet meer heb! Ga dinsdagmiddag nog een keer proberen wat leven in onze nieuwe ziel te pompen en hierbij kan ik nog wel wat hulp gebruiken. Dus voor diegene die tijd en zin hebben, bel me ff of kom gewoon langs in de werf, want daar zal ik wel bezig zijn. Heb wat special tools tot mijn beschikking, alleen moet nog een goede accu regelen. Alle hulp is in ieder geval welkom. Een zielsovergang op het katerontbijt behoort met heel veel geluk nog tot de mogelijkheid.

Verder heb ik voor zo ver ik nu kan bedenken niks tot de beschikking om te vernielen/demonteren/verbouwen tijdens het katerontbijt. Ik hoor nog wel van diegene die er allemaal zullen zijn, wat de planning en de opzet zal zijn. In ieder geval tot vrijdagochtend! Misshien kom ik donderdag avond nog wel ff meefeesten. Dit is onder voorbehoud, omdat ik nog wel veel moet werken tussendoor.

Viske
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Arno goede zaak dat je aan de ziel gaat beunen. Op het eind van de middag/begin van de avond kan ik langskomen. Ik bel dan wel even.
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

De Ziel brult weer en als alles goed gaat dan is ze er vrijdagochtend bij!
Stationair loopt ze nu veel beter zonder knallen en vlammen. Voor diegene die dat erg vindt; gas geven laat de ziel weer als vanouds vuurspuwen en knallen!
Niemand wil dit missen natuurlijk.
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

intro

Post by Pieter »

Zo'n wasmachine is zeker OK. Ik vind alleen wel dat het traditionele fiets-frame-frommelen niet kan ontbreken. Ik kan aan twee fietsen komen, misschien meer. Is er nog animo om er vandaag wat aan te doen? Bel me dan even!

Tot vanavond!
Post Reply