Taulerium 2007

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Taulerium 2007

Post by Bram »

Heren,

Aan mij de eer om namens de aspiranten Taulerium 2007 aan te kondigen, de details te geven en vooral u allen van harte uit te nodigen!

Het thema voor het feest is: Taulerium 2007, de taboeloze Tau-tijdmachine. De dresscode luidt dit jaar 'proud to be oud'. Het feest barst los op dinsdag 27 februari vanaf 21:00.

Voor de locatie hebben wij gekozen voor Cafe Today, na het succesvolle feest dat enkelen van ons daar vrijwel precies een jaar geleden meemaakten.

Kaartjes zullen vanaf volgende week voor 1 euro 50 verkrijgbaar zijn in de Simonkamer. Mocht u pas op de avond van het feest de verstandige beslissing maken om langs te komen dan is dat ook geen ramp, aan de deur verkopen wij u graag voor 2 euro 50 alsnog een kaartje.

Wij hopen u allen die avond te mogen zien!

De aspiranten
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Meesterlijke flyer!
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Inderdaad prima!

Ook nog complimenten voor de radicale aanp(l)ak binnen alle gebouwen hier! Ben benieuwd hoe lang ze op sommige plaatsen blijven hangen hier, maar dat terzijde. Heb er zin an!!!!!!!
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

.....

Waar blijven eigenlijk alle reacties, het forum en/of dispuut lijkt een beetje in te kakken.... Klopt dit?
User avatar
Tim
lid
Posts: 280
Joined: Wed 12 Apr, 2006, 2:15

Post by Tim »

Ik heb gereageerd via de mail
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ach je het is rustig,

ik ben nog aan het uitbuiken van het kerstdiner.... van 2005
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Arjan... hoe is het met jou? Wanneer komt de eerste kleine? Housewarmingparty? BBQ? ... bedoel... leven inblazen heeft initiatief nodig... dus... laten we zeggen mei als ik weer in den lande ben de eerste Tau-BBQ van het jaar in jouw woonkamer? #goed
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Heren,

Uiteraard eerst dank voor de bemoedigende reacties!

Vervolgens wil ik u om uw hulp vragen. We hebben namelijk de damesdisputen van buiten Eindhoven aangeboden een slaapplaats te regelen wanneer zij Taulerium willen meemaken. De eerste reactie is nu binnen. We zoeken slaapplaatsen voor 5 dames van Formosa Lasciva: wie o wie is bereid deze plesante dames in huis te nemen voor een nachtje?
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Nou Bram ik denk dat ik nog wel een plekje over heb in mijn bed. Al wil ik dit keer dan niet opgescheept zitten met een heleboel afterpartyers en wil ik ze wel zelf kiezen, natuurlijk.

Komt dus allemaal altijd wel goed, overal altijd genoeg slaapplekjes volgens mij.
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Arno ik denk dat als jij de dames vertelt hoe ver van Stratum jij woont, ze allemaal wel in jouw bed willen kruipen. In het mailtje dat ik kreeg van Formosa stond overigens dat de 5 mooiste dames afgevaardigd zouden worden, dus kiezen zal ook niet eens nodig zijn.
Ik hoef trouwens ook nog niet echt definitieve bevestigingen nu, meer even inventariseren of het ongeveer rond gaat komen. De afterparty is overigens reeds geregeld uiteraard, maak je daar maar geen zorgen over.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Dirk wrote:Arjan... hoe is het met jou? Wanneer komt de eerste kleine? Housewarmingparty? BBQ? ... bedoel... leven inblazen heeft initiatief nodig... dus... laten we zeggen mei als ik weer in den lande ben de eerste Tau-BBQ van het jaar in jouw woonkamer? goed
De eerste kleine? De tweede zul je bedoelen.....

Die BBQ in mijn woonkamer zit er niet in, vrees ik. Dat soort zaken zijn alleen leuk als er geflipte Colombianen in de buurt wonen... En die heb ik bij mij nog niet kunnen ontdekken.

Maar goed, verder is alles prima. Met jou ook? want met "weer in den lande ben" impliceer jij tegenwoordig niet "in den lande" te zijn. Waar dan wel? Je hebt het over mei. Dat valt volgens mij samen met softe-ballen. Hebben we dan een "date" met jou?
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ik verblijf op dit moment voor drie maandjes in totaal in Dublin (zo om de week vlieg ik voor het weekend naar NL, maar de uren die ik dan thuis ben zijn vaak genoeg om de was te doen en daar is het dan verder ook wel mee gedaan). Mijn werkgever (Fortis Bank) is daar bezig met een project waarbij ik als management trainee meewerk op Risk Management (bezig met de implementatie van het monitoringssysteem voor anti-money laundring en daarnaast doe ik de risico-analyse op de Information Security & Data protection .. klinkt vast boring, maar het is eigenlijk wel leuk!). Project duurt tot begin mei, maar ik kan nog niet toezeggen dat ik dan vrije dagen heb... die heb ik namelijk uberhaupt nog niet echt gehad. Dus wellicht als ik vrije dagen heb dan ben ik het land uit op vakantie en anders gewoon weer aan het werk in NL. Maar de weekenden moet ik wel ergens een gaatje vrij kunnen maken voor een pinteke...

Overigens ... tweede? Hoe lelijk is de eerste geworden?
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Dirk wrote:Hoe lelijk is de eerste geworden?
Behoorlijk lelijk! We hebben hem maar Dirk genoemd.... #puh



OVERIGENS:
Een aparte wending: van werktuigbouwer naar ..... ja naar wat eigenlijk. Je weer in ieder geval wel beter dan je collega's hoe je een fiets moet maken/verfrommelen.
Maar goed, je zit nu dus wel op je plaats begrijp ik? Das mooi. En daarbij komt ook nog eens dat je ultieme natte droom nu echt bewaarheid wordt: omgeven door vrouwen in (mantel)pak(jes)? #koning
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ik hoor het al, we gaan met Tau dit jaar verrassingsaanvallen doen op onze leden buiten dienst. We komen met brandende BBQ en koud bier aan en maken er een goede avond van! #bier #vork #evil
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ehm ... er waren wel wat eisen bij die dames in mantelpakjes... namelijk dat er niet 20 kilo vet tussen de naden door puilt.... maar goed .. er loopt zeker hier en daar wat moois rond ja... wat dat betreft is het wennen... maar wel prettig.

Maar goed, ik ben op dit moment bezig als International Management Trainee dus waar ik straks zal zitten en zal uitkomen is nog een groot vraagteken... op dit moment wordt ik gewoon opgeleid in finance en management.... maar dat is op dit moment dus gewoon keihard meewerken en weinig studietijd (geen tijd voor)...

Dirk is trouwens een hele mooie naam voor een lelijke baby! #goed weet daar zelf alles van ... maar dat zijn baby-geheimen die ik niet ga delen natuurlijk #knipoog ... Ik denk dat winkes trouwens wel gelijk heeft met dat je er weinig op hebt in te brengen als we bij jou komen verassings-baby-zitten-met-tau-en-bbq .... maar daar moet je je voorlopig dus nog maar niet druk over maken ...
Post Reply