Uitgegeven: 4 december 2006 22:22
AMSTERDAM - Wie zich door Pim Fortuyn de weg wil laten wijzen, kan de stem van de vermoorde politicus downloaden en installeren op het navigatiesysteem TomTom.
De makers van de website Navigatiestemmen.nl hebben naar eigen zeggen een aantal herkenbare en markante uitspraken van Fortuyn in het programma verwerkt. Rijdt de bestuurder verkeerd, dan zegt de stem bijvoorbeeld: "Verderop omkeren, it's a bloody shame".
In de verkiezingsperiode werden door TomTom de stemmen van onder meer Marianne Thieme (Partij voor de Dieren) en Femke Halsema (GroenLinks) in het navigatiesysteem verwerkt.
Volgens Navigatiestemmen.nl was het daarom nu 'tijd voor een ander geluid'. Op de site zijn naast de stem van Fortuyn ook de stemmen van de voetballers Frank en Ronald de Boer en van Pippi Langkous te downloaden.
Waarbij de volgende passage me meteen aan jou deed denken:
In de verkiezingsperiode werden door TomTom de stemmen van onder meer Marianne Thieme (Partij voor de Dieren)
ik vrees dat het toch een klein beetje mijn schuld is Na lompe actie van mij liep het forum vast, heb iets moeten herstarten om 't weer draaiend te krijgen. Blijkbaar is er ook iets kwijtgeraakt Erg lomp van mij maar hier is dan alsnog Marianne Thieme:
By the way: nee ik heb niet om te rukken 5000 x dat plaatje gedownload. Iets heeft 5 minuten ofzo achter elkaar het bovenste topic gedownload en dat was dit topic
edit: url grote foto (6 MB) gefixt. Echt een strakke foto. Ik denk dat ik 'm bij Oce als testprint lanceer
Last edited by Vandorp on Wed 27 Dec, 2006, 23:54, edited 1 time in total.