Zeilweekend 2006

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Tim
lid
Posts: 280
Joined: Wed 12 Apr, 2006, 2:15

Zeilweekend 2006

Post by Tim »

Even een beschrijving van ons zeilweekend, totdat de foto's er zijn:

Na een stuk pizza namen we afscheid van ons vertrouwde Whoog,
Met drie auto's richting het noorden, waar we Fred op het station ophaalden.
Bij de boten aangekomen, hebben we ons naar de enige kroeg van Heeg gezopen.
Daar was ook Hajra op zeilweekend. Eindhoven heeft gezongen voor het leven!
De avond eindigde met een gezellig stel politie honden en blauwe busjes.

Bram is die nacht, en de volgende ochtend, en de middag daarna over zijn nek gegaan.
De eitjes werden gebakken en de zwembroeken aangetrokken: Lekker weertje!
De grote verhalen werden af en toe onderbroken door langsvarend vrouwelijk schoon.
Op het starterseiland hebben we een tosti gegeten, en toen Heeg binnengevaren.
Er werd een bodem gelegd bij het jaarlijks terugkerende barbeque restaurant.
Toen de leukste kroeg gevonden was, ging iedereen helemaal uit zijn stekker.
Rik ontmoete een leuk plaatselijk meisje, die mee kwam naar de boten.
Ze had ook een vriendinnetje (18 jaar), en Joske zag dit stuk vlees wel zitten.
Rond zes uur 's ochtends hebben de meisjes Rik en Joske meegenomen naar huis.

Het eerste geluid kwam van de havenmeester die een klacht had over de rotzooi.
Pas om één uur 's middags begonnen de eerste tekenen van leven weer terug te komen op de boten.
Er is dan ook nog nooit zo weinig gezeild! Een geheimzinnige fles met brief erin is gevonden.
Ons Schrijver zal worden ingezet de zweedse tekst te ontcijferen.
We aten bij de vis cafetaria, en toen was iedereen aardig vermoeid. En verbrand.

En zo liep weer een legendarisch weekend ten einde.

We hebben ons prima vermaakt, niet? #goed #goed #goed
User avatar
RobJ
lid
Posts: 156
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 18:08
Location: Eindhoven
Contact:

Post by RobJ »

Wat is er tegenwoordig mis met Fine food?
Jullie zijn uiteraard in d'n Altwal zijn geweest. Kunnen we geen clubkaart krijgen ofzo?
Wat is er gebeurt met de politie busjes en honden? Meer uitleg graag..
Wisten jullie dat feutjes die tijdens de eerste kennismaking goed over hun nek gaan #kots tot de meest vermakelijke horen? #puh
Op het starterseiland hebben we een tosti gegeten
Wat is er mis met het cafetaria, of een goeie gehaktbal?
En wat is dit Sjoske? Heb ik net een advertentie geplaats om de Koreaanse milfjes te waarschuwen, ga jij aan het 18-jarige vlees?
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Onderstaande bericht heb ik naar Tim gestuurd met de vraag of hij dit kon verspreiden binnen Tau, hij wees mij toen op dit forum, waar ik het bij deze zal plaatsen.

Heeren,

Via deze weg wil ik Tau graag bedanken voor het afgelopen weekend. Mijn eerste kennismaking met het zeilen was een geweldige ervaring. Ook de uitgebreidere kennismaking met het dispuut was uiterst interessant. Kanttekening die ik hierbij wil maken is dat ik als gevolg van mijn lichamelijk ietwat mindere staat vanaf zaterdag niet echt mezelf heb kunnen zijn wat betreft drankconsumptie en enthousiaste deelname aan diverse activiteiten. Ondanks dit alles hoop ik dat Tau een indruk heeft kunnen krijgen van mij. Zelf heb ik nu in ieder geval een beeld kunnen vormen van hoe lidmaatschap van Tau in de dagelijkse praktijk ervaren kan worden. Nu zal ik de computer weer inruilen voor mijn bed, waar ik de ganse dag reeds in ziekte doorgebracht heb. Mede mogelijk gemaakt door het bier van de discotheek van vrijdagnacht?

Groeten,

Bram Berkien


Ook wil ik uiteraard nog even reageren op enkele opmerkingen over mijn afgang op zaterdag. Ik ontken stellig dat dit ook maar iets te maken had met overmatige drankconsumptie. Hoe het dan wel komt zou ik ook niet echt weten, wellicht lag het aan het bier bij de Altwal (Amstel), hier hadden schijnbaar meerdere mensen last van de volgende dag, in de vorm van koppijn, zelfs al was er niet echt veel gedronken. Maar goed ik probeer het positief in te zien, ten eerste heb ik een nieuw persoonlijk record gevestigd en ten tweede zal ik, wanneer ik nog eens een keer over mijn nek ga, terugdenken aan deze zaterdag, waarmee vergeleken die ene keer nog best meevalt.
User avatar
RobJ
lid
Posts: 156
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 18:08
Location: Eindhoven
Contact:

Post by RobJ »

Bram wrote:...ook maar iets te maken had met overmatige drankconsumptie. Hoe het dan wel komt zou ik ook niet echt weten, wellicht lag het aan het bier bij de Altwal (Amstel)...
Of je hebt heel weinig gezopen en ben je daar ziek van geworden, of ze schenken tegenwoordig Amstel malt in d'n Altwal. Dan is het logisch dat je ziek wordt...
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Bram,

geen probleem, toen ik mijn eerste zeilweekend meeging heb ik ook de vissen gevoerd op het achterdek. Maar ja dat waren dan ook zeewaardige jachten, windkracht 8 en vele liters witte wijn, plus een vermeende dwarszittende mossel.

Haha #kots
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

Winkes,
Als ik me goed herinner (en dat doe ik #fidel) was het ook jou tweede weekend raak, windkracht nul, valkje, chinees, 's nachts na een bezoek aan d'Aldwal #kots.
Dus Bram, er is nog hoop jongen!
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Jasper wrote:ik ook de vissen gevoerd op het achterdek. Maar ja dat waren dan ook zeewaardige jachten, windkracht 8 en vele liters witte wijn,
Winkes, volgens mij heb je 's nachts lopen brokken (terwijl de boten in de haven lagen) , waarbij je Dennis maar net hebt kunnen ontwijken. Het zou ook Rob geweest kunnen zijn...is al weer lang geleden he.
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

foto's zeggen genoeg. Het moet een prima weekend geweest zijn! #kots #blond #bier #fidel #held
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Overigens heb ik ook nog wat foto's gemaakt met mijn camera, die helaas sinds de intro een defect LCD-scherm heeft (lees: er zitten enkele godsgruwelijk grote scheuren in). Zodoende kon ik niet meteen kijken hoe de foto er uit zag en zijn alle foto's eigenlijk overbelicht of totaal niet boeiend. 1 foto wil ik u allen echter niet onthouden:

Image
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

ach ja,

kotsen, dat waren nog eens goede tijden. #knipoog

Ik ben trouwens ook blij om te zien dat van Rukhoven eindelijk een blik mojo opengetrokken heeft. Rik: vertel: wat is de truc.....
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Jasper wrote: Rik: vertel: wat is de truc.....
Ik denk dat Rik behoefte heeft aan houvast. Deze dame heeft zo te zien genoeg om aan vast te houden.
Image
Adams
lid
Posts: 39
Joined: Tue 01 Jun, 2004, 21:16

Post by Adams »

Dat lijkt mij weer iets van verkrachting!!! En deze goede jongen heeft in zijn rector tijd ook nog een een stukje Chinees voor de kerk eruit gegooid. Dus Bram, don't worry!!!
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

In welke categorie zou Ruk vallen?
  1. Gezichten-man
  2. Billen-man
  3. Benen-man
  4. etc...
  5. of toch: Borsten-man
Image
Post Reply