weblog verdwijnt

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

weblog verdwijnt

Post by Vandorp »

Ik wil dit forum (weblog) weghalen. Iemand bezwaar?

Reden is dat het er niet overzichtelijker op wordt en weinig toevoegt.

Als er mensen zijn die vinden dat er threads op dit forum verplaatst moeten worden naar het "grote" forum, hoor ik dat graag.
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Het wordt er inderdaad niet overzichtelijker op. Toch lijkt het me goed om een podium te houden voor de wat serieuzere discussies. Dit kan natuurlijk ook gewoon in het gewone discussieforum. Zelf ben ik ook niet erg actief geweest in dit forum met het mengen in de discussies, dus ik ben er zelf debet aan dat het niet meer levendig is.
Bezwaar tegen opheffen heb ik dus niet echt, maar ontbreken van het Tau Weblog mag er niet voor zorgen dat deze (alhoewel schaarse) discussies verloren gaan.
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Volgens mij moeten we een lichte vorm van censuur gaan toepassen. Als er een serieuze discussie is en die wordt ernstig bevuild door mensen die inhoudelijk absoluut geen bijdrage leveren, dan kunnen we hun posts gewoon verwijderen (zie 'spam' gebeuren). Die discussie kan dan beter op het 'gewone' forum staan dan hier, bij een weblog denk ik al gauw aan....een weblog, en niet aan een discussie forum.
Trek de stekker er dus maar uit.
Post Reply