Salsa

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Salsa

Post by Peter-Jan »

Tim bedankt! #held

Wat was het weer een super avond! Na een prima spaanse maaltijd eerst met de vrouwtjes lekker de heupen los gegooid. Een beetje geprobeerd te salsa dansen dus. Maar dat bleek later in de kroeg, na wat extra pilsjes, toch beter te gaan. Sommige dames hadden niet eens meer een danspartner nodig; een paal was al genoeg!

Maar Sloerik en Tim hebben jullie na het stappen nog meer met jullie heupen lopen draaien of ....? #goed
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Re: Salsa

Post by Joerik »

Peter-Jan wrote:Tim bedankt! #held

Wat was het weer een super avond! Na een prima spaanse maaltijd eerst met de vrouwtjes lekker de heupen los gegooid. Een beetje geprobeerd te salsa dansen dus. Maar dat bleek later in de kroeg, na wat extra pilsjes, toch beter te gaan. Sommige dames hadden niet eens meer een danspartner nodig; een paal was al genoeg!

Maar Sloerik en Tim hebben jullie na het stappen nog meer met jullie heupen lopen draaien of ....? #goed
Nee, misschien morgen? #knipoog
User avatar
Tim
lid
Posts: 280
Joined: Wed 12 Apr, 2006, 2:15

Post by Tim »

Het was inderdaad een super activiteit met een heel gezellige groep!

De foto's staan op http://tauserver.wtb.tue.nl/tim/salsa/
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Heren,

Jammer en prima.

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, heb ik net een stage achter de rug waarbij ik de latin moves wel heb gevangen komen jullie hier net voor mijn terugkomst op de proppen.... De 17e juli ben ik trouwens weer terug en ik kan dus niet wachten op de ¨week voor de sneekweek¨ om eens even lekker bij te kletsen...

Prima, jullie hebben je goed vermaakt zo te zien!

Jasper
User avatar
RobJ
lid
Posts: 156
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 18:08
Location: Eindhoven
Contact:

Post by RobJ »

Leuke foto's jongens. Niet meer op stap geweest na het dansen (Santiago of zo)? En sinds wanneer is het eigenlijk gebruikelijk om onze vrouwen mee te nemen op activiteiten met damesdisputen? #puh
Post Reply