O.M.D.D. Formosa Lasciva

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Ruudje
lid
Posts: 140
Joined: Wed 15 Sep, 2004, 14:32
Location: Maastricht

O.M.D.D. Formosa Lasciva

Post by Ruudje »

Met 11 man sterk hebben we gisteren een heel gezellige uitwisseling gehad met de dames van Fosmosa Lasciva.

We zijn begonnen in een kleine kroegje. Hier werd slechts een biertje gedronken waarna we al snel een bodem hebben gelegd voor de avond. In een gezellig restaurant ontmoetten we het hele dispuut. Na het eten werd de gezelligheid voortgezet in de stamkroeg van de dames. Het feest barste hier helemaal los. In het café hebben we bingo gespeeld, waarbij het bier rijkelijk vloeide. Laat in de nacht werd het café aangedaan dat de drie jongste leden van Tau nog heel goed kennen van hun ontgroening.

Samenvattend was het een spetterende uitwisseling, die zeker voor herhaling vatbaar is.

Ik heb de volgende e-mail ontvangen uit Nijmegen:
Beste Ruud en mannen van Tau,

Namens alle vrouwen van Formosa Lasciva wil ik jullie graag bedanken voor jullie komst naar Nijmegen en voor jullie enorme bijdrage aan een zeer geslaagde avond. Ik hoop dat één ieder weer veilig Eindhoven heeft bereikt en niet te veel last heeft van het bier dat rijkelijk gevloeid heeft.

Met vriendelijke groet,

Lieke van Outheusden, abactis h.t. der O.M.D.D. Formosa Lasciva
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Oh Ruud je bent het hoogtepunt van de avond vergeten.

Het kado dat je hebt aangeboden! Tafellinnen! #goed

En niet zomaar tafellinnen, nee tafellinnen zonder verhaal. Ik denk dat de opzet was dat ze het niet zomaar zouden vergeten, dan kan ik enkel zeggen. Goed zo ruudje!

Verzoekje voor de dames: mail ons svp de foto's (jullie hoeven ze niet te draaien en al helemaal niet te verkleinen, dat doen wij wel, daar heeft onze ict-afdeling een mooi programma voor gemaakt).

Dan kunnen jullie ze ook bekijken in ons mooie fotoboek.

Bedankt voor de toffe avond,

gr. Jasper (de BOB)
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Winkes, ik hoop toch dat je niet bent gaan rijden. Maar mooi dat het geslaagd is. Nog mensen dieper in het dispuut geinfiltreerd???
Mieke en Marleen

Post by Mieke en Marleen »

Geachte heren der Rhetoricadispuut Tau!

Gesproken over infiltratie... Volgens ons is dat wel redelijk gelukt. De geruchten gaan hier in ieder geval al de ronde. Mooi hoor!! Zeker een waardig vervolg waard!

Kus Mieke en Marleen
Dieke

geruchten

Post by Dieke »

Heyhey!

Die infiltratie is zelfs doorgedrongen tot beruchte formosamailcascade... Dagelijks zijn er nu tientallen nutteloze mailtjes over afgelopen dinsdag #knipoog
diegenen die er niet bij waren zijn weer helemaal op de hoogte gebracht (zo ook diegenen die zich het niet meer herinnerden...)!

errug gezellig! #bier #goed #vork #smile
Ruudje
lid
Posts: 140
Joined: Wed 15 Sep, 2004, 14:32
Location: Maastricht

Post by Ruudje »

Misschien dat onze infiltrant ons ook eens op de hoogte kan brengen! #evil
Ik denk dat er best een paar leden zijn die zich de film niet meer helemaal voor de geest kunnen halen!

Ik heb slechts te horen gekregen dat hij pas om half drie uit bed is gekomen. #knipoog
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Ja inderdaad, kom eens voor de dag student Minnebo. Zijn er nog prakticum sessies geoefent of bleef het bij orale tentaminering?

We hebben ons zeker kostelijk vermaakt en ik zou zeggen voor herhaling vatbaar. #goed
Alleen voor mij dan pas over een half jaartje, dan ben ik weer in NL.
#bier
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Ik onthoud mij van enig commentaar. #smile

Was in ieder geval een top-avond! Meiden, bedankt!
Fanny

Post by Fanny »

Het allergrootste hoogtepunt is niet eens vermeld: Dat de vrouwen duidelijk, geen twijfel over mogelijk, gewonnen hebben met de adt-wedstrijd.... Kijk ik snap best dat jullie mannen dat zo snel mogelijk willen vergeten, maar helaas heb ik een ijzersterk geheugen.
Dus ga nog maar een keer goed trainen, zodat het volgende keer misschien iets meer uitdaging is ;)

Maar ik vond het een hele mooie en geslaagde avond/nacht

kus fanny
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Haha, mannen, het lijkt een terugkerend fenomeen te worden, die "ad-contest".... Keer op keer delven we het onderspit, en keer op keer blijft een Tau-lid plakken....

Heeeee...... een causaal verband??

Met schaken moet je ook wel eens iets opofferen om de volle winst binnen te slepen! Goeie taktiek heren!!! #held
Hanneke

Post by Hanneke »

Volgens mij was het geen opoffering, de heren gingen strijdend ten onder (een finish op een bierglaslengte afstand)

Maar evengoed een erg mooie avond mannen, we zijn in afwachting van jullie uitnodiging!

Een gecensureerde versie van de foto's komt er zo snel mogelijk aan!

Tot snel, Hanneke
Marja

Post by Marja »

Heej Heren!!

Als onderdeel van het Adt-team ben ik natuurlijk trots op de geweldige uitslag van deze wedstrijd op de gedenkwaardige dinsdagavond. Toch was ik helaas woensdag ook de koningin van de brakheid......... Werd alleen maar uitgelachen.... #sip De herinneringen waren soms wat wazig, maar t was zeker een mooie avond....

liefs marja

ps: wie van jullie heeft er allemaal zo'n exemplaar van de heerlijke geurverspreiders in z'n jas gevonden? (het was een mooie bingoprijs om te krijgen, maar nog mooier om weer weg te geven)
Eveline

Post by Eveline »

Aangezien iedere formosavrouw al aan t reageren is, ik dan ook maar...
Ik vond t kei mooi. Ruud je hebt je voor nix druk gemaakt over die avond, maar dat wist ik van tevoren al. Ik bedoel, wie kan ons nou niet leuk vinden...???

Een klein minpuntje: ik keek er zo naar uit om met tien mannen op mijn kamer te slapen. Zware tegenvaller hoor!!

Kus Eveline
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Eveline wrote:Aangezien iedere formosavrouw al aan t reageren is, ik dan ook maar...
Ik vond t kei mooi. Ruud je hebt je voor nix druk gemaakt over die avond, maar dat wist ik van tevoren al. Ik bedoel, wie kan ons nou niet leuk vinden...???

Een klein minpuntje: ik keek er zo naar uit om met tien mannen op mijn kamer te slapen. Zware tegenvaller hoor!!

Kus Eveline
Ja, sorry #knipoog
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Heren (of ligt het aan de dames?)

Wie heeft of hebben er foto's gemaakt?
Ik ben wel benieuwd naar de fotos van het uitstapje naar Nijmegen. Niet in de laatste plaats naar een afbeelding van een schone dame die de naam Dieke draagt.....

gegroet,
Arjan
Dieke

Post by Dieke »

Hanneke wrote:Volgens mij was het geen opoffering, de heren gingen strijdend ten onder (een finish op een bierglaslengte afstand)

Maar evengoed een erg mooie avond mannen, we zijn in afwachting van jullie uitnodiging!

Een gecensureerde versie van de foto's komt er zo snel mogelijk aan!

Tot snel, Hanneke
volgens mij was het op anderhalf bierglaslengte... #knipoog is maar een klein detail haha uitslag was in ieder geval duidelijk #bier in Eindhoven krijgen jullie wel weer een kans tot revanche! #gebit

gaan we hier de discussie adt/ad voortzetten...? het valt mij namelijk op dat heel Formosa Lasciva zich heeft neergelegd bij adt, maar Tau stug volhoudt met ad #puh

#zwaai
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Beste Dieke en de rest van de dames,
adt-wedstrijd
Nou ben ik totaal niet bekend met latijn. Maar naar mijn beste weten komt er geen "t" voor in "ad fundum" dus vandaar dat je van de Tau-leden ook geen "t" achter "ad" kunt verwachten.
Ik weet niet waarom jullie er WEL een achter plaatsen, maar dat zul je (of zullen jullie) me waarschijnlijk heel snel gaan vertellen.....

Arjan
Ruudje
lid
Posts: 140
Joined: Wed 15 Sep, 2004, 14:32
Location: Maastricht

Post by Ruudje »

Ik ben wel benieuwd naar de fotos van het uitstapje naar Nijmegen. Niet in de laatste plaats naar een afbeelding van een schone dame die de naam Dieke draagt.....
Er zijn zeker foto's gemaakt van deze fantastische avond. Er is mij belooft dat ik deze week een cd krijg toegestuurd. Brigitte? #knipoog
gaan we hier de discussie adt/ad voortzetten...? het valt mij namelijk op dat heel Formosa Lasciva zich heeft neergelegd bij adt, maar Tau stug volhoudt met ad puh
Om de competetie een beetje op de spits te drijven: dat hebben jullie natuurlijk helemaal mis!

ad is een latijns voorzetsel en kan zodoende niet vervoegd worden in welke vorm dan ook.
De van Dale geeft ook geen vervoegingen van het woord ad.
Guest

Post by Guest »

Om de competetie een beetje op de spits te drijven: dat hebben jullie natuurlijk helemaal mis!

ad is een latijns voorzetsel en kan zodoende niet vervoegd worden in welke vorm dan ook.
De van Dale geeft ook geen vervoegingen van het woord ad.[/quote]

Vraag me niet hoe we er ook al weer opkomen...
FL: weet iemand dat nog??
Dieke

Post by Dieke »

Anonymous wrote:Om de competetie een beetje op de spits te drijven: dat hebben jullie natuurlijk helemaal mis!

ad is een latijns voorzetsel en kan zodoende niet vervoegd worden in welke vorm dan ook.
De van Dale geeft ook geen vervoegingen van het woord ad.
Vraag me niet hoe we er ook al weer opkomen...
FL: weet iemand dat nog??[/quote]

Dat heb ik natuurlijk gepost #smile
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Behoren studenten niet altijd kritisch te zijn. En behoren zij zich niet af te vragen waarom de dingen om hen heen zo zijn zoals ze zijn?
Of heeft iemand van FL nog nooit de link kunnen/willen/durven leggen tussen hun eigen "adt" en het welbekende "ad fundum"?

ik ben benieuwd.....
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

Post by Pieter »

Was inderdaad een prima avond. Zelfs op een kruk kun je je nog prima amuseren. En je hebt nog eens een alternatieve paaldans #cool . Dames: bedankt voor de gastvrijheid. Tot in Eindhoven zou ik zeggen. Als het gips eraf is zal ik me van een actievere kant laten zien.
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

blijf dan maar liever op je kruk zitten Pieter! #knipoog
Fanny

Post by Fanny »

Ik kan alvast verklappen dat er hele mooie foto's zijn. Die een mooie afspiegeling van de avond zijn ;) Dit betekent ook dat niet iedereen even voordelig op de foto staat, of beter gezegd... bijna niemand. Sommige mensen zijn echt het toppunt en staan nooit normaal op de foto. Maar nog even afwachten en dan kunnen jullie het zlef bewonderen. Ik zou wel even achter Brigitte aan zitten.... anders krijg je de cd pas volgend jaar met de kerst of zo.... gewoon elke dag bestoken met mailtjes...

kus fanny #bier
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Ok, kan er iemand even linken naar de foto van Dieke uit het Tau-foto-archief, ik ben wel benieuwd wie er van kostbaar Tau-vocht heeft genoten......
Post Reply