Auto op 3 ton

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Auto op 3 ton

Post by Vandorp »

Heren,

Gisteren is het dan eindelijk gebeurd: 3 ton op de BMW. Uiteraard is er foto- en filmmateriaal beschikbaar. Hier een foto van de opstelling:

Image

De camera op het stuur heeft dit filmpje geschoten. Zet je geluid aan en geniet er van zou ik zeggen:

http://tauserver.wtb.tue.nl/basd/drieto ... ieton.mpeg

Bas
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

Goed bezig van Dorp! #goed
Er loopt hier trouwens een collega rond die iedere dag vanuit Venlo naar Eindhoven rijdt. Zijn Golf II gaat binnenkort naar de 5 ton, dus Bas zet 'em op!
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Bas, 130 op besneeuwde snelwegen tussen venlo en eindhoven, hoeveel ton wil je nog #knipoog
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jasper wrote:Bas, 130 op besneeuwde snelwegen tussen venlo en eindhoven, hoeveel ton wil je nog #knipoog
Die weg was niet besneeuwd, alleen de berm. Het was op zaterdag, niet vrijdag. 130 was goed te doen, check dit filmpje maar (2 km later genomen zoals je ziet):

http://tauserver.wtb.tue.nl/basd/drieto ... ieton.mpeg
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Joost wrote:Goed bezig van Dorp! #goed
Er loopt hier trouwens een collega rond die iedere dag vanuit Venlo naar Eindhoven rijdt. Zijn Golf II gaat binnenkort naar de 5 ton, dus Bas zet 'em op!
#held Vijf ton is echt #koning

Ik rij met deze door tot het economisch niet meer verantwoord is. Dat kan best een eindje zijn want er zijn op dit moment nul gebreken (vorige week grote beurt laten doen. Score: glaasje van mistlamp moest worden vervangen). Ik denk zelfs dat als morgen m'n koppeling versleten is, dat ik die nog gewoon laat vervangen. De motor is nog in prima conditie, zoals het tweede filmpje laat zien.
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

toen ik de 'setup'van Bas zag moest ik trouwens denken aan dat filmpje van die knakker die in 12 minuten ofzo de ringweg van Parijs doet op zijn motor. Hij leeft geloof ik ondertussen niet meer #nietgoed
iemand ooit gezien? weet 'em zo niet meer te vinden...
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

voila

Post by Viske »

Ja Joost klopt,

Moest ik ook meteen aan denken toen ik het filmpje zag. Ik had hem nog wel op mijn pc staan, dus heb hem even op de server gezet. Is helaas wel bijna 60 Mb groot dus je moet even laden voor je hem kunt zien.

Dit is de link:

http://tauserver.wtb.tue.nl/viske/rondj ... 11_min.mpg

Ik geloof goed dat die gast dood is. Als je dit wekelijks doet, dan leef je niet lang!
Post Reply