nargileh cantus

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

nargileh cantus

Post by Vandorp »

Weledelgeborrelde heer,

Zaterdag 14 mei houdt Nargileh een cantus ter gelegenheid van haar 9e lustrum. We beginnen rond 21.00 u en hopen rond 22.30 u klaar te zijn. Helaas zitten we een beetje krap in de mankracht, dus bij deze doe ik een beroep op mensen van Tau die bereid zijn om te helpen. Het idee is dat je bier laat stromen en met gieters rondloopt. Verder moeten er misschien wat mensen tot orde worden gemaand op de gebruikelijke manier. Als dat niet werkt is een ongebruikelijke manier ook goed. Zoals bekend, Nargileh is een illuster gezelschap, en zeker bij het lustrum zal er een verticale leeftijdsprogrammering zijn. Bier is verzekerd, en hoe het precies afloopt kan geen mens voorspellen dus plezier is ook verzekerd. Het verloop van de cantus zal door de praeses strak in de hand worden gehouden, maar enige hulp van een paar sterke kerels kan geen kaad lijkt me. Afhankelijk van hoeveel mensen zich aanmelden zullen de functies verdeeld worden. U heeft daar zelf alle vrijheid in. De functies tappen en brassen mogen bijvoorbeeld afgewisseld en/of gecombineerd worden, bij Nargileh is er een strakke traditie van het doorbreken van denkpatronen. Wacht a.u.b niet te lang met reageren, want het is al over anderhalve week.

Tot straks,

Bas #koning

EDIT: De locatie is They en Ontij oftewel De Oude Sint Joris.

(deze post is ook als mail verspreid onder een aantal leden)
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

he bas,

ik ben er niet bij, winky wel.

groeten uit polen,

pj en winky
Ruudje
lid
Posts: 140
Joined: Wed 15 Sep, 2004, 14:32
Location: Maastricht

Post by Ruudje »

Heej,

Ik had aangegeven intresse te hebben, maar ik kan helaas niet onder een andere afspraak uit #sip

groet,

Ruud
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Ik ben benieuwd naar het verloop van de Nargileh-cantus en het aandeel dat Tau-leden hierin gehad hebben. Zover ik weet heeft Jasper en natuurlijk Bas deelgenomen aan de cantus. Kom maar op met die stoere verhalen.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Rik wrote:Ik ben benieuwd naar het verloop van de Nargileh-cantus en het aandeel dat Tau-leden hierin gehad hebben. Zover ik weet heeft Jasper en natuurlijk Bas deelgenomen aan de cantus. Kom maar op met die stoere verhalen.
Nargileh was niet zo brasbestendig als ik gehoopt had. Ze zijn verder ook erg eigenwijs. Zingen deden ze wel natuurlijk. Het was een interessante ontmoeting van 2 werelden maar geen echte braspartij helaas.
Post Reply