Vooruitziende blik

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Vooruitziende blik

Post by Jasper »

Heren,

De tentamens staan weer voor de deur, erg jammer inderdaad ja. Maar om iets leuks te hebben om naar uit te kijken. Wie gaat er naar het Na-tentamen-feest (18 maart)? Joris, Viske en ik hebben al een halve afspraak voor dat feest, mede omdat we de dag erna aan de ziel gaan beunen. Iets waarvoor we trouwens nog wel 1 persoon kunnen gebruiken!

Laat u horen.

Jasper
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Ik denk dat jij meer te maken hebt met een confronterende blik winky, de tentamens komen er weer aan.
Ik zag die tentamens echter al maanden geleden aankomen en heb toen maar direct een ski vakantie gepland #goed . (Wat dus, denk ik, een beter voorbeeld is van een vooruitziende blik). Maar toch relaxed voor jou, dat jij kunt feesten, terwijl ik in een bus gigantisch zit af te schrijven. Echter ik hoop dat die paar uur stil zitten vervolgt worden met een lange week van genot.
Tentamen periodes zijn trouwens ook (en ik spreek inmiddels uit ervaring) de ideale periodes om een ski vakantie goed voor te bereiden. Je hebt continu behoefte aan iets op te zoeken op internet, zolang je nog maar even niet hoeft te beginnen. En aangezien tegenwoordig ongeveer elk ski gebied een site heeft met verschillende webcams en realtime weer informatie, kun je daar dus veel tijd mee doden.

Kijk zelf maar eens hoe mooi het er weer bij ligt #cool :
http://www.2alpes.com/winter/uk/site/in ... ebcams.php
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Confronterend? Die tentamens komen komen wel goed hoor. #smile #nerd

Skivakantie heb ik al gehad na de deeltentamens in supergoede sneeuw, die ik jou ook toewens. Ik ga denk ik even sparen voor ons bezoek in mei aan de rector in Warschou. #koning.

Heb trouwens ook nog een hockeytoernooitje tussendoor.

Oh ja, zet je telefoon uit, voor je het weet staat Koen op je deurmat #knipoog ik weet dat die combi wat warm aandoet maar bij gevoelstemperaturen die richting de min 35 gaan was dit wel nodig.
Image
User avatar
Mr. Bubble
lid
Posts: 43
Joined: Thu 08 Apr, 2004, 20:01

Rector in Warschau

Post by Mr. Bubble »

O ja, de rector zit in Warschau. In april en mei zit ik ook in Polen. Ik ga hem zeker tegenkomen.

Groeten uit Praag
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Wij vertrekken de 6e mei waarschijnlijk. De dag na de softeballen games. Zullen we zaterdag 7 mei stappen in Warschau? Rik kent daar goede nachtclubs zegt hij.
#bier
Koen
lid
Posts: 40
Joined: Sat 08 May, 2004, 19:13

Post by Koen »

Deze post is ernstig aan het afdwalen. Daarom weer even terug naar de basis.
Ja, Ik ga ook mee naar het na-tentamenfeest. Wie nog meer? Tot nog toe hebben we Winkes, Viske, Jannuus, Joris en Koen. Tau trui?
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Tau-trui!
Post Reply