Tijdsbesteding

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

User avatar
Martijn van de Ven
Posts: 102
Joined: Wed 26 Oct, 2011, 23:12

Post by Martijn van de Ven »

hierbij mijn tweede en laatste reflectie van de tentamenperiode
User avatar
Geert
lid
Posts: 501
Joined: Wed 26 Oct, 2011, 23:14

Post by Geert »

Geachte leden,

Er is ons gevraagd een reflectie op te stellen na ons laatste tentamen; bij deze.

Mijn laatste tentamen was dat van Modelleren van Mechanisch Materiaalgedrag. Wellicht herinnert u zich nog dat het vak een dergelijk dure naam eigenlijk niet past. De stof is niet omvangrijk en tentamens lijken ieder jaar sterk op elkaar.

Tentamenvoorbereiding bestaat in mijn geval vooral uit het maken van deze eerder aangeboden tentamens. De ervaring leert dat dit de meest effectieve methode is om mij van de stof meester te maken.

Het nadeel is echter dat wanneer het tentamen sterk afwijkt van eerdere tentamens, ik met de spreekwoordelijk gebakken peren zit. Helaas was dit afgelopen dinsdag het geval. Desondanks ging het redelijk, maar het is afwachten of het resultaat navenant is.

Hopelijk begrijpt u mij niet verkeerd door te denken dat ik beschuldigend naar het tentamen wijs, het is mijn eigen schuld. Maar dat had u waarschijnlijk al voorspeld bij een kutfeut als ik.

Hoogachtend,

Feut Lensen
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Post by Bastian »

Poepfeut Martijn wrote:hierbij mijn tweede en laatste reflectie van de tentamenperiode
Wat is dit kutfeut? Ben je niet capabel genoeg die woordenbrij van je op ons schitterende forum te plaatsen? Ik weiger die schrale samengestelde pdf door te lezen. Zeker toen mijn oog viel op het gebruikte standaard letterty uit word, had er op zijn minst iets moois van gemaakt. Ga je in de volgende brief comic sans ms gebruiken toevallig?
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Post by Bastian »

Poepfeut Gayrt wrote:Maar dat had u waarschijnlijk al voorspeld bij een kutfeut als ik.
Wat wil je nu zeggen druiloor, wil je dit als excuus gebruiken? Wat een ontzettende schrale slampampus ben jij. Ik zou maar zorgen dat je bij de volgende opdracht het onderste uit die verrotte kast van je haalt en iets neerzet dat ons ook daadwerkelijk versteld doet staan, op positieve manier welteverstaan.

Ik stel voor dat jullie schale kutfeuten in het vervolg de volgende leus hanteren:
Kappen met excuseren, meer presteren!
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Olaf »

Ah Student Eenink, ze doen zo hun best joh... toch?
Post Reply