Taulerium 2005

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Taulerium 2005

Post by Joerik »

heren,

met gepaste trots presenteren wij alhier de eerste officiële aankondiging voor het door ons georganiseerde Taulerium.
Maakt u geen zorgen, de officiële uitnodigingen zullen spoedig volgen!
Dus schrijft u bij deze in uw agenda's: 29 maart 2005: Taulerium

groeten,

Ruud, Joris, Joerik

Image
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Het organiseren van een feestje bevalt me wel en daarom bij deze: u bent allen uitgenodigd voor het huisfeest van Hertogdom Novadic:

Image
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Heren,

naar aanleiding van de uitnodiging die wij stuurden aan dispuut Jupiter en de brief daarop terug met hun uitnodiging om bij hen te komen even een kort verslagje hoe het dinsdagavond verlopen is:

We wisten dus absoluut niet wat we moesten verwachten van de heren van Jupiter. Toen we bij hen aankwamen was het huis volledig donker. Toen we aanbelden deed er iemand open die ons binnenliet en ons de kapstok wees. Als we onze jassen hadden opgehangen moesten we 3 keer op de deur kloppen om verder binnen te komen. Na dat gedaan te hebben kwamen we in een donkere gang, slechts verlicht door enkele kaarsen, waar 4 leden van het dispuut, gekleed in pak, ons opwachtten. De pedel die ons ook binnenliet vertelde even kort wat van ons verwacht werd (respect, geen bijdehandte vragen/opmerking jegens het bestuur etc) en de geschiedenis van het dispuut. Vervolgens werden we de trap opgeleid naar een kamer waar 3 dassen en 3 colberts klaar lagen. "We verwachtten al dat jullie niet gepast gekleed zouden zijn".

Vervolgens werd Joris als eerste meegenomen naar het bestuur. Ruud en ik bleven achter, wachtend tot de pedel ons zou komen ophalen. Na 10 minuten was ik aan de beurt. Ik werd weer naar een andere verdieping gebracht en kreeg van de pedel de procedure te horen wat ik moest doen: weer 3 keer op de deur kloppen, wachten op antwoord, naar binnen gaan, op het kratje voor het bestuur gaan staan, jasje dichtknopen en dan zou ik het woord krijgen. Zo gezegd zo gedaan, dus ik sta daar voor het driekoppig bestuur, slechts een meter voor ze en ook deze kamer was slechts verlicht door enkele kaarsen.
Wat volgde was een gezellig gesprek over hun dispuut en hoe wij als aspiranten van Tau tegen Tau en andere disputen aankeken e.d. Na 10 minuten mocht ik weer naar de pedel, die me vervolgens naar de kelder bracht, waar Joris al met de overige leden van het dispuut zat te zuipen. Na 10 minuten kwam ook Ruud, samen met het bestuur de trap af en de rest van de avond hebben we heel gezellig zitten borrelen. Wij hadden een fles wodka meegenomen en iedereen daar een borrel aangeboden. Vervolgens zijn we nog naar de bunker geweest, als gasten bij het ESC en hebben daar heel erg gezellig met veel leden van het dispuut staan praten.

Kortom, voordat we erheen gingen dachten we dat alles mogelijk was (van brassen tot smerige meuk over ons heen krijgen toe), maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en hebben we een hele gezellig avond gehad en zijn dispuut Jupiter daar erg dankbaar voor en wie weet kunnen we ooit nog eens een activiteit met ze ondernemen.
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

Pieter

Post by Pieter »

Heren,

De uitnodiging ziet er weer voortreffelijk uit! Ik verwacht dan ook een daverent feest vanavond. Ik wil jullie bij deze alvast een geslaagd Taulerium toewensen. Ik zal aan de hand van de foto's ervoor zorgen dat dit feest wereldwijd bekend wordt.

Ik drink er vanavond een op!

Pieter
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Kom je niet langs dan ;-)
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Heren,

top feest #bier #fidel

Peter-jan
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

He BvD,

Kun je deze site ff plunderen:
http://www.studentenfeesten.net/index.p ... 7&galid=57
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jasper wrote:He BvD,

Kun je deze site ff plunderen:
http://www.studentenfeesten.net/index.p ... 7&galid=57
done. Vreemd genoeg lukte het me niet om het "watermerk" mee te copieren #evil Ik zal ze maar niet uitleggen hoe je die het in het plaatje kan branden zoals op de Tau-site #cool
Studentenfeesten.net Crew

hoi

Post by Studentenfeesten.net Crew »

Volgende keer even vragen of je onze foto's mag gebruiken, dan zeggen we wel ja hoor...
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Volgende keer vragen of we op de foto willen.

Dan zeggen we wel ja hoor #knipoog

Bas, hulde
Studentenfeesten.net Crew

Foto's

Post by Studentenfeesten.net Crew »

hmmm... volgens mij vind je het niet zo erg dat er foto's gemaakt zijn... je hebt ze tenslotte ook gejat #bier
Post Reply