Voorstelrondje

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vgiers
lid
Posts: 194
Joined: Sun 16 Jan, 2011, 16:04

Voorstelrondje

Post by Vgiers »

Heren,

Afgelopen week zijn wij door de rector gevraagd een stuk op het forum te zetten waarin we ons als aspirant-lid voorstellen aan de leden buiten dienst. Bij deze.

Mijn naam is Niek van Giersbergen. 19 jaar geleden ben ik in best geboren waar ik nog steeds bivakkeer. Ik zit in het tweede studiejaar en heb het eerst jaar op 3 vakken na afgerond. Op de TU heb ik verder nog een jaar als barman geprobeerd te functioneren in de beruchte BACo.

Naast mijn studie heb ik nog anders hobby's: tennis en hockey. Tennis heb ik een jaar of 8 fanatiek gedaan totdat de gezelligheid van het hockey steeds belangrijker werd. Hockey doe ik nu ook al 15 jaar. Verder heb ik in een vriendengroep waarmee ik o.a. een paar keer mee heb gedaan aan verschillende carnavalsoptochten.

De centen voor het stappen verdiende ik eerst bij een bessenkweker, daarna bij een aardbeienboer en sinds iets meer dan 3 jaar bij Prodrive. Hier heb ik als operator en als assemblage medewerker mijn diensten gedraaid. Maar sinds een paar maanden voer ik procesverbeteringen uit.

Ten slotte vind ik het niet erg om lekker ontspannen van een pintje te genieten en zeg ik geen nee tegen een feestje op zijn tijd.

Ik hoop u allen hiermee voldoende over mij geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Niek van Giersbergen
Last edited by Vgiers on Sun 27 Feb, 2011, 0:06, edited 1 time in total.
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Alleraardigst, hoewel 'proberen te functioneren als barman' niet heel overtuigend klinkt.
Dat bedrijf heet trouwens Prodrive, maar dat terzijde.
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Welkom op het forum feut Van Giersbergen,

Uiterst aardig om van uw leven een resumé te ontvangen. Helaas mis ik enige vuur en passie in uw betoog. Want een betoog hoort dit te zijn. U dient uzelf hier te verkopen, onthoudt dat u heel graag lid wil worden van het Rhetoricadispuut! Een beetje meer elevator pitch training en nog een keer knallen!

Ik ben benieuwd naar de betogen van uw medefeuten.
User avatar
Daan
Posts: 325
Joined: Sun 27 Feb, 2011, 18:20

Post by Daan »

Waarde heren,

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Daan Dams en op dit moment alweer vierdejaars student. Vorig jaar ben ik Commissaris Externe Betrekkingen en Excursiecommissaris geweest in het bestuur van Simon Stevin. In dat jaar heb ik Rhetoricadispuut Tau beter leren kennen, en omgekeerd ook want aan het einde van mijn bestuursjaar ben ik gevraagd om hier en daar wat biertjes mee te drinken wat mij erg goed is bevallen!

Naast het studeren in Eindhoven sta ik vaak op het hockeyveld in Helmond een balletje te slaan. Ik ben aanvoerder van HC Helmond heren 1 en heb de ambitie om nog een keer hoger te hockeyen. Daarom train ik sinds een tijdje ook 1x in de week in Tilburg bij een team dat een klasse hoger speelt dan wij.

Natuurlijk ben ik ook niet vies van een biertje. En mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik deze graag.

Morgen is het Taulerium, ik hoop u hier allemaal te mogen begroeten!

Met vriendelijke groeten,
Daan Dams
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Olaf »

Al ooit eerder vierdejaars geweest dan?
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Post by Bastian »

Daan wrote: Morgen is het Taulerium, ik hoop u hier allemaal te mogen begroeten!
Dat gaat moeilijk worden feut, heb je al een retourtje Toronto - Eindhoven geboekt?
Stijn
lid
Posts: 215
Joined: Tue 01 Mar, 2011, 18:26

Waarde heren

Post by Stijn »

Waarde heren,

Bij deze zou ik me ook graag voor willen stellen. Als het allemaal goed gaat, begin ik dit jaar aan mijn 24e lente. Na de peuterspeelzaal, basisschool en middelbareschool kwam ik in 2006 op de TU/e bij Elektrotechniek terecht. Binnen een jaar zag ik het licht en ben toen Werktuigbouwkunde gaan studeren. Na 2 succesvolle studiejaren, ben ik Commissaris Bijzondere Activiteiten geworden in het bestuur van Simon Stevin. Tijdens die periode zag ik dat er veel meer is dan alleen studeren.

Tau viel me op als een gezellig groep heren waar ik wellicht bij zou kunnen passen. Na een aantal ontmoetingen/activiteiten werd dit gevoel bevestigd en daarom wil ik graag lid worden. Ik zal mijn uiterste best doen om u niet teleur te stellen tijdens de periode dat ik aspirant-lid ben. Mocht deze missie slagen, dan zal ik deze goede lijn natuurlijk voortzetten tijdens het volwaardige lidmaatschap.

Ik hoop u allen vanavond te kunnen begroeten op het Taulerium. Met degenen die er vanavond helaas niet bij kunnen zijn, zou ik graag op een later tijdstip nog eens een pilsje willen drinken.

Met vriendelijke groet,
Stijn Bertens
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Olaf »

Ons forum kan Video's van YouTube feilloos integreren, jammer dat daar niets mee gedaan wordt. Nu moest ik weer allemaal sneue teksten lezen, waar ik niets van onthouden heb...
Post Reply