Sneekweek 2010

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

User avatar
Mexicano
lid
Posts: 444
Joined: Thu 16 Apr, 2009, 12:24
Location: Eindhoven

Post by Mexicano »

Bram wrote: Eggie ik zie een taak weggelegd voor jou om onze fotografen bij tijd en wijlen wat spreekwoordelijke peper in hun aarsjes te inserten.
Tja Bram, dan denk ik dat we mogen beginnen met het strooien van peper in de kringspier van van Dorp, want hij had ook nog foto's...
User avatar
Eggie
lid
Posts: 709
Joined: Wed 28 Feb, 2007, 22:44
Location: Eindhoven

Post by Eggie »

Ik vind foto's altijd veel leuker als ik ze pas laat zie, dan herleef ik het moment altijd weer zo mooi.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Egnie wrote:Ik vind foto's altijd veel leuker als ik ze pas laat zie, dan herleef ik het moment altijd weer zo mooi
Dan stel ik voor dat alle foto's binnen een week na een evenement op de server worden gezet, alleen dat jij daarvan pas na een half jaar op de hoogte wordt gesteld....
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Mexicano wrote:Tja Bram, dan denk ik dat we mogen beginnen met het strooien van peper in de kringspier van van Dorp, want hij had ook nog foto's...
Het is gebeurd. Het zijn 101 handgeselecteerde foto's geworden (ja ik zoek ze nog echt uit, dat doet niet iedereen lijkt het soms).

Als je foto's wil zien met dingen als water en boten, die zitten er wel in maar redelijk op het einde #fidel

Image
User avatar
Rutting
Posts: 73
Joined: Tue 16 Mar, 2010, 23:57

Post by Rutting »

Vandorp wrote:Image
#koning
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Post by Bastian »

#kots Bomen uit de grond trekken is veel hipper!
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Vandorp wrote:Het is gebeurd. Het zijn 101 handgeselecteerde foto's geworden
Tnx Bas, koningsfoto's!
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Zo, hehe!
Maar goed: mooie platen hoor... Grappig dat alles altijd volgens hetzelfde schema gaat. Ok, het jaartal is anders, en de koppen zijn anders, maar voor de rest blijft alles hetzelfde: d'âltwal, eitjes bakken bij de bootverhuur, voor anker in Sneek, feesten op het plein in Sneek, Bas van Dorp, etc...

Qua VVV-gehalte vond ik de volgende foto(-serie) verrassend:
Image
Waar is deze sluis, en hoe komt het dat we die in voorgaande jaren gemist hebben?
User avatar
Mexicano
lid
Posts: 444
Joined: Thu 16 Apr, 2009, 12:24
Location: Eindhoven

Post by Mexicano »

#koning #koning #koning de foto's zijn weer prachtig #puh thnx bas...kunnen we weer ff nagenieten.. #kwijl
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

Post by Sven »

Mooie duidelijke selectie!
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Arjan wrote:Alles blijft hetzelfde ..., Bas van Dorp, etc...
#smile
Arjan wrote:Waar is deze sluis, en hoe komt het dat we die in voorgaande jaren gemist hebben?
Nou, dat was dus anders dan voorgaande jaren, we hebben ons (heel burgerlijk) wat vaker afgezonderd van het jonge zeilschuwe volk en zijn onze eigen toeristische weg gegaan. Mooie tocht richting Leeuwarden (wind stond toevallig goed) en via twee zelfbediensluizen terug.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Arjan wrote:Waar is deze sluis, en hoe komt het dat we die in voorgaande jaren gemist hebben?
hier is-tie volgens mij, maar het is een oudere foto of zo (sluis verbouwd vrij recent)

google maps foto
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Vandorp wrote:maar het is een oudere foto of zo (sluis verbouwd vrij recent)
Foto is van 2009/05/19 (staat op panoramio). Maar we hebben twee handbediende sluizen gehad die dag. Dit is de tweede volgens mij, dat drijvend huis staat me nog bij. De eerste is hier volgens mij.
Post Reply