Bunker definitief dicht

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Bunker definitief dicht

Post by Peter-Jan »

De volgende quote komt de TU/e site:
3 februari 2005
Bunker dicht in 2009

Het karakteristieke gebouw dat drie studentenverenigingen huisvest zal voor 2009 sluiten. Dit voornemen heeft het College van Bestuur van de TU/e maandag bekend gemaakt. Voor de verenigingen zal vervangende huisvesting worden gezocht.
Het was natuurlijk wel een beetje te verwachten nu de AOR ookal weg is. Maar goed, dat ze ookal zo snel met een beslissing zouden komen was ik van het CvB niet gewend.
User avatar
Frits
lid
Posts: 70
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 15:37

Post by Frits »

Ik zeg dit is weer een typisch voorbeeld van 'reverse engineering'. Ik schat dat ongeveer 3 jaar geleden al besloten is om alle verenigingen uit de Bunker te verwijderen. Persoonlijk vind ik het een goede zaak, mits ze de studentenverenigingen een fatsoenlijk pand geven/aanbieden en natuurlijk ook een vernieuwde vorm van AOR laten opstarten.
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

ik vind het wel vreemd, las net in de cursor dat demos een volledig nieuwe bovenbar heeft laten installeren. Lijkt er niet echt op dat ze van plan zijn snel daar weg te gaan...

btw, de foto's van afgelopen dinsdag zijn te bewonderen op http://www.student.tue.nl/P/j.minnebo/T ... index.html
Indien gewenst kan ik ze doorsturen naar de moderator...
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Bunker definitief dicht

Post by Vandorp »

TU/e wrote: Het karakteristieke gebouw dat drie studentenverenigingen huisvest
Drie #huh Nargileh en Demos. Dan mis ik er nog eentje...
Last edited by Vandorp on Fri 04 Feb, 2005, 19:41, edited 1 time in total.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

ik vind het wel vreemd, las net in de cursor dat demos een volledig nieuwe bovenbar heeft laten installeren. Lijkt er niet echt op dat ze van plan zijn snel daar weg te gaan...
Dat zegt natuurlijk niks, de vloer van de AOR lag nog letterlijk te drogen toen het bestuur de sleutel inleverde. #huh

Maar Joris kan daar vast meer over vertellen.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Joerik wrote:btw, de foto's van afgelopen dinsdag zijn te bewonderen op http://www.student.tue.nl/P/j.minnebo/T ... index.html
Indien gewenst kan ik ze doorsturen naar de moderator...
Thanx, Ur'ik. We zijn geen fotovereniging. Een impressie van een activiteit is leuk maar het kan niet de bedoeling zijn om per gedronken biertje 2 foto's te publiceren.
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Post by Jannis »

Wat ik begreep is dat de besturen van de verengingen niet op de hoogte zijn gebracht, en dat daarom alweer uitstel is verleend. Maar dat is uiteraard geen informatie uit eerste hand.

Groet
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Jannis wrote:Wat ik begreep is dat de besturen van de verengingen niet op de hoogte zijn gebracht, en dat daarom alweer uitstel is verleend. Maar dat is uiteraard geen informatie uit eerste hand.

Groet
Die kunnen toch ook de cursor lezen #fidel
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jannis wrote:Wat ik begreep is dat de besturen van de verengingen niet op de hoogte zijn gebracht, en dat daarom alweer uitstel is verleend.
Vereniging: "wij zijn niet op de hoogte gebracht!"
CVB: "oh sorry, dan draaien we de beslissing terug"
(even later)
CVB: "beste Vereniging, de bunker gaat dicht."


Tja, ik denk eigenlijk niet dat iemand hier iets mee opschiet...
Post Reply