Het Stropdasspel, misschien iets voor WSV Simon Stevin

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Het Stropdasspel, misschien iets voor WSV Simon Stevin

Post by Viske »

Dag Heren,

Afgelopen weekend heb ik met een erg leuk en interessant zuipspel meegedaan, wat wellicht ook leuk is om een keer in de Weegh te houden. Het evenement heeft zelfs de regionale bladen gehaald en wel te verstaan het Brabants Dagblad met de sectie regio Uden/Veghel. Mijn vader heeft de advertentie naar me toe gestuurd en deze heb ik even op de server gezet zodat men kan lezen wat het spel inhoud. Ik ben helaas als 2e geeindigd, maar kan volgens betrouwbare bron zeggen dat het best een nette prestatie was, waar TAU , dit maal in erp, heeft bewezen dat zij niet onder doet voor de gemiddelde boer daar. Ik eindigde na bijna 4 uur, met een score van 8 liter bier (oftewel een volledige krat) en nog enkele borreltjes, op het toillet om even te downloaden. En wat deed dat een mens goed.

Maar misschien wel leuk om zo Simon Stevins superzeiker en superzuiper vast te stellen. Dit naast het befaamde zuip je rijk en de Ad fundum competitie.

Viske

Link op de server: http://tauserver.wtb.tue.nl/viske/stropdasspel.pdf
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Brabants Dagblad wrote: "Alle deelnemers, vijftien in totaal, krijgen een stropdas om. Die wordt vastgespijkerd aan de tafel. Om de tien minuten krijg je een nieuw pilsje voor je neus. Moet je naar de wc, dan steek je je hand op, waarna je wordt losgeknipt. Degene die het langst volhoudt wint", vertelt cafe-eigenaar Emiel Donkers.
Ik vind 't niks. Het voor de gein afknippen van stropdassen is echt iets voor boeren. Er worden in studentenland wel spellen gedaan met een "pisbisschop", Je gaat naar een feest, je betaalt een pul en die mag je laten volgieten (huisfeest-systeem). Je mag niet naar de WC. Als je dat toch doet, wordt je pul ingenomen en moet je een nieuwe kopen a raison van 10 euro of zo. De pisbisschop is iemand van formaat die aan de bar staat te hijsen, als hij eenmaal naar de WC is geweest, mag de rest ook gaan. Dat is al beter dan iets met stropdassen knippen maar ik blijf 't vreselijk ordinair vinden, meer iets voor Delfterikken.
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

he arno je hebt weer goed je mannetje gestaan daar. hulde!!!
Dit spel is trouwens zeker niet nieuw, bij Prot is het bijvoorbeeld een jaarlijks vast terug komende borrel. Maar misschien moet je daar maar niet meedoen.Voor jou is de verleiding te groot om daar gewoon tegen de bar aan te zeiken #bier .
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Heren dit klinkt als een leuk spel, het ophouden van het plassen, wat alleen nog niet is doorgedrongen tot veel mensen is dat dit al veel mensen een kapotte nier heeft opgleverd. Ik ken een vrouw die op de eerste hulp werkt en die heeft mij dit verteld dat zij al meerdere mensen onder het mes heeft zien gaan voor domme spelletjes als beschuit eten (de beschuit zwelt in het lichaam op als er water bijkomt) en eindeloos veel bier zuipen zonder te urineren.

Bij deze dus mijn oproep: doe hier niet meer aan mee of speel op werktuigkundige manier vals door een fietsband om je jongeheer te binden en deze langs je been op de grond te laten eindigen.
Post Reply