Cantus

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Cantus

Post by Vandorp »

Heren,

Woensdag houdt Simon een cantus #bier. Ik kan zelf helaas niet meedoen omdat ik praeses ben van de cantus #fidel maar als ik jullie was zou ik zeker komen!

19:30 in café de Oude Sint Joris

Bas
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Ik ben benieuwd naar de verhalen. Dus Bas, heb je de corona je wil op kunnen leggen? Wie zijn er flink bestraft?
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Zo!!!

De cantus was grandioos. De praeses kon in het begin, met zijn zwiepende zabel en vuurspugende ogen, de orde handhaven.
http://www.simonstevin.tue.nl/galerij/f ... _03728.JPG
Er is dus goed gezongen maar er zijn altijd van die schobbejakken die de orde willen verstoren #boos en deze zijn zeer gepast gestraft. Zo heeft winky doormiddel van een bierhelm een liter bier tot zich gekregen, is het eindhovens adje uitgevoerd en heeft ruud de koprol-bierdrink-estafette volbracht.
http://www.simonstevin.tue.nl/galerij/f ... _03656.JPG
Tevens zijn de gehele ordecie en enkele BACo leden enkele minuten bezig geweest om viske zijn reserve bierglas (vol) afhandig te maken. Echter naarmate de avond vorderde kwamen we zelf ook goed los en hebben we van de onrust gebruik gemaakt om onze eigen bras kwaliteiten te verbeteren. Uiteindelijk waren er zo'n 6 mensen nodig om mij van mijn verstevigd gillet te ontdoen maar mijn das hing nog fier om mijn nek.
http://www.simonstevin.tue.nl/galerij/f ... _03723.JPG
Na een tocht huiswaarts (met een enkele val partij, waarschijnlijk vanwege de vorst) kon de schade worden opgemaakt en zijn we meteen begonnen met een gedege revalitatie proces. Onze bovenarme zijn namelijk van oksel tot elleboog blauw en hier en daar ontdaan van vel. Echter onze huisgenoten vingen ons goed op en konden we relaxed in onze huisbioscoop op de bank genieten van de lullo's met een bittergarnituurtje.

#bier peter-jan en ruud #bier

ps. jorn op de simonserver staan mooie kiekjes van de avond
Last edited by Peter-Jan on Thu 09 Dec, 2004, 17:35, edited 3 times in total.
User avatar
Jorn
lid
Posts: 65
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:26
Location: Den Helder

Post by Jorn »

PJ,

Als je toch foto's gaat uploaden naar een server (willekeurig welke dan ook), pak dan in het vervolg gelijk de tauserver. Dat scheelt een hoop werkt om ze daarna op de site te kunnen zetten. Tegelijkertijd leer je dan hoe je daar op moet werken, #knipoog

Groeten en alvast bedankt!
Jorn
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Hulde Bas,

Ik ging bijna geloven dat je bezeten was, zo vurig keek je uit je ogen #boos #boos #boos #boos #boos #boos #boos #boos #boos #boos #boos

Het zal de alcoholgeest wel zijn geweest #bier
Post Reply