W-feest

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

W-feest

Post by Sven »

Aankomende woensdag is er weer een W-feest!
Image
Prima gelegenheid om net zoals afgelopen dinsdag op het T-feest in Tau-trui bier te drinken en gezellig te doen!
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Post by Bastian »

Wat je zegt, student Peelen. Het zal als vanouds een waar genot zijn, menige alcoholische versnaperingen achter in het keelgat te gieten op dit puike feest. Lijkt mij de ideale gelegenheid om elkeer weer eens goed onder zoveel mogelijk ogen te spreken. Dus dispuutsgenoten, komt allen!
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

Post by Sven »

resultaat W-feest voor mij:

Image
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Volgens mij hebben we het je al wel eens verteld, maar blijkbaar ben je hardleers:
GEEN WITTE SOKKEN
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Vertel ....
Wij willen X-ray zien.
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

Post by Sven »

De X-ray foto's heb ik helaas niet in mijn bezit...

De oorzaak is een poging tot het optillen van iemand. Toen ik hem probeerde optillen verloren we helaas ons evenwicht, waardoor we natuurlijk vielen. Mijn voet bleef echter staan en mijn been draaide daar heel apart omheen. Aardig wat pijn en ik kon niet meer op mijn enkel staan. Na een ijssessie in de Stunt ben ik toen naar huis gebracht door Bart en Jorine en de volgende dag had ik dus een mooie dikke enkel.

Mijn pa toen maar gebeld die naar Eindhoven is gekomen en samen we zijn we naar de dokter gegaan (met de auto is toch makkelijker dan hinkelen). Die gast zei dat ik waarschijnlijk mijn enkelbanden niet gescheurd had, maar we toch naar het ziekenhuis moesten voor een foto. Daar bleek dat er een scheurtje zat in mijn bot (die bobbel die aan de buitenkant van je enkel uitsteekt.Een mega onhandig stuk gips was het gevolg, waar je geen enkele vorm van kracht op mag uitoefenen.

Komende donderdag weer naar het ziekenhuis en weet nog niet precies wat ik dan krijg, waarschijnlijk loopgips en de mededeling dat ik definitief mijn wintersport kan annuleren...
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

Post by Sven »

Toch de x-ray weten te bemachtigen:

Image

Mijn enkel was toch wel helemaal door, en zit dus nog 5 weken in het gips #sip
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Is het de breuklijn die schuin door het onderste deel van je scheenbeen gaat?
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Ik zag je vanmiddag bezig met die foto en een cd-tje in een of ander programma, maar zag ik nou goed dat je helemaal 360 graden om je voet heen kon kijken??? Best vet dat ze je zo'n programma meegeven dan!
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

Post by Sven »

Die schuine streep is idd de breuk. Echter zit de breuk in het bot die op de foto er achter ligt, mijn kuitbeen (of hoe dat kreng heet).

En ik had geen programma waar ik 3D er omheen kon kijken, maar ik heb ook een foto van en ander sperpectief waar je bijna niks op ziet.
Post Reply