gestrand

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

gestrand

Post by Pieter »

Heren,

Hier een bericht uit Atlanta. Ik zit hier een dag langer, omdat het weer in Miami op dit moment wat ontstuimig is. Onze vlucht is geannuleerd en het is maar afwachten wanneer we weer kunnen gaan. Maar Natallia is goed in netwerken en zo had ze hier ook een adres waar we kunnen slapen. Erg aardige mensen. Verder is alles BIG en precies zoals u in de films ziet. Al is Atlanta niet zo BIG als New York en zijn de gebouwen al snel klein vergeleken met de big apple.

Groeten,

Pieter
Fred

Wees maar blij

Post by Fred »

Liever vast in Atlanta dan vast in het oog van de storm zeg ik altijd maar.

De ramen beginnen hier al aardig te klapperen en de eerste bomen beginnen ook al om te waaien. Ook de eerste stroomstoring is al weer achter de rug, dit terwijl de natte en heftige Jeanne nog niet eens aan land gegaan is, want dan begint het feest pas. Ook fijn nieuws is dat ze nog steeds in kracht toe aan het nemen is en inmiddels echt recht op ons appartement afkomt. Niet dat dat uitmaakt want het oog is zo groot dat we toch wel de lul zijn......

groeten van een hurricane veteraan
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

He Fred,

Maak eens een mooie "ik waai bijna weg foto" en sterkte met het overleven van de stormen. Ik zag dat je de nodige voorzorgsmaatregelen had genomen #bier #bier #bier #koning. P.s Pieter, ben jij nu onze zaakgelastigde Oostblok aan het worden of???
Post Reply