zeilen??

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

zeilen??

Post by Vandorp »

Beetje domme vraag wellicht (want ik kan 't niet vinden op de agenda), maar ik was in de veronderstelling dat er nog een weekend gezeild wordt. Is dat zo of moet ik 't tot volgend jaar laten wachten?
Last edited by Vandorp on Tue 11 Sep, 2007, 10:32, edited 1 time in total.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Hee Bas,

Bij het zeilen bleek uiteindelijk het gros van de mensen niet te kunnen en daarom is het gecancelled omdat 4p. te weinig is. Het "weekend van de zomer" is het reguliere weekend in populariteit voorbij gestreefd. Dat dit niet wenselijk is moge duidelijk zijn maar het is nu eenmaal zo.

gr. Winky
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Bas, voglens mij heb je de agenda (met daarop het zeilweekend) ook gewoon via email gehad. Helaas bleek dat, zoals Jasper zei, vrijwel alle leden al iets anders te doen hadden. Zij waren allen ruim vantevoren op de hoogte van de datum van het weekend, maar iets als een studiereis valt nu eenmaal niet te verzetten. Betreurenswaardig dat het weekend nu niet doorgaat, zeker ook voor de ingenieurs die voor andere activiteiten geen tijd hebben, maar ik wil kijken naar de mogelijkheid om begin 2008 een vervangende zeilactiviteit te laten plaatsvinden.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Ik stel voor om een Tau-strandzeilevenement te organiseren. Er is een aantal oud-zeilwagen-commissie-leden (en commissarissen) binnen Tau, dus animo genoeg lijkt me.....
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ik stel voor om een Tau-strandzeilevenement te organiseren. Er is een aantal oud-zeilwagen-commissie-leden (en commissarissen) binnen Tau, dus animo genoeg lijkt me.....
Vet idee hoor, heel de kustlijn tussen de panne en calais staat vol met van die verhuurbedrijfjes, ik ben er vorige week nog langs gereden. Ook lekker eten daar! #vork
User avatar
Joris
lid
Posts: 83
Joined: Thu 16 Sep, 2004, 10:14
Location: Eindhoven

Post by Joris »

Die vent van Hoora heb ik wel eens horen zeggen dat je pas echt hebt gezeild als je in januari bent geweest. Lijkt mij ook een prima optie om een keer in de kou te bikkelen.
User avatar
Eggie
lid
Posts: 709
Joined: Wed 28 Feb, 2007, 22:44
Location: Eindhoven

Post by Eggie »

Lijkt me ook een prima plan!
En waarschijnlijk is dan de animo intussen ook weer wat gestegen.
Post Reply