INTRO in Nijmegen

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

INTRO in Nijmegen

Post by Peter-Jan »

hallo,

zoals vorige week Eindhoven onveilig werd gemaakt door de intro, is deze week Nijmegen aan de beurt. Het lijkt mij een leuk plan om daarom woensdag avond met een stel Tau-leden daar een feestje te gaan bouwen. mijn voorstel is om in Eindhoven nog even goed te eten en dan naar Nijmegen te vertrekken, daar te feesten en 's ochtends de eerste trein weer richting huis te pakken.
Ik heb van vijf man inmiddels gehoord dat ze mee gaan maar een grotere groep is natuurlijk alleen maar beter.

tot woensdag,

Peter-Jan
Last edited by Peter-Jan on Tue 24 Aug, 2004, 15:39, edited 1 time in total.
Koen
lid
Posts: 40
Joined: Sat 08 May, 2004, 19:13

Post by Koen »

ik ben er bij #bier #smile
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ik ook,

Het lijkt me wel leuk om rond 19:00 ergens relaxed te eten en daarna een paar biertjes #bier te pakken en richting de treinen te gaan. Jullie zijn bij deze uitgenodigd om dus bij mij (=voorstel) een hapje #vork te eten. Ik bel jullie daar morgen nog wel voor. Ik weet nog niet of ik morgen de hele dag bereikbaar ben omdat ik Decibel outdoor ga opbouwen.

Jasper
pj

woensdag 25 aug

Post by pj »

hallo,

op een wazige manier heb ik me vergist en bedoel ik dus dat we morgen (woensdag 25 aug) naar nijmegen moeten gaan stappen. Neemt niet weg dat elk, niet op vakantie zijnde, Tau-lid gewoon mee moet gaan.

pj
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Waarin heb je je vergist? Het is gewoon morgen (woensdag) om 19.00 uur verzamelen bij Student Winkes. Daarna hoef je niet meer na te denken #bier
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Heren,

Jullie kunnen de kleren bij mij komen ophalen hoor, bel wel even van tevoren want ik ga vanavond naar tilburg. p.s. was wel een mooie meid hoor Koen.
#held

Ik heb in ieder geval geen kater dus dat is weer meegenomen.
Image
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

beelden :)

Post by Pieter »

Was een goede avond. #bier #blond #goed #kwijl jajajajajajaja Komen er nog meer beelden beschikbaar?
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

De foto's staan erop!
Koen is populair
Image
Post Reply