Voor de nieuwsgierige onder ons!

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Voor de nieuwsgierige onder ons!

Post by Viske »

Beste Tau-leden,

Ik heb denk ik de meeste foto's gemaakt tijdens de sneekweek, maar ben nog niet in staat geweest om deze naar onze Tau-site managers te sturen, zodat ze online gezet kunnen worden. Dit gaat denk ik ook nog wel even duren, voordat ik hier de mogelijkheid toe heb. Maar om jullie toch alvast een paar hoogtepunten van Tau tijdens de sneekweek te geven heb ik even vlug een simpele webpagina gebouwd. Het stelt niet veel voor, mede omdat dit mijn eerste ervaring hiermee is. Maar ik denk dat jullie alvast een leuke impressie van de sneekweek 2004 krijgen. De rest van de foto's volgt dus nog zo spoedig mogelijk.

De URL is: http://viske1.tripod.com/sneekweek2004.htm

Hopelijk werkt het!

Groeten Viske

Ps. Het omslaan van de valk was naar mijn mening een samenspel van lichte onkunde van de schippers en overmacht der natuurlijke factoren! Oftewel, ik durf nog steeds wel bij Winkes in de boot, mits hij wat meer naar me wil luisteren. Hij kan prima gijpen, echter hoeft iedere koerswijziging niet middels een gijp, nietwaar Winkes?
Koen
lid
Posts: 40
Joined: Sat 08 May, 2004, 19:13

Post by Koen »

Heej Viske,

Super vette site, geniaal commentaar!!!

En Winkes, had jij nou iets tegen mij over minpunten????
Hier heb ik je de handtruc niet voor geleerd!!!!

Koen
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Inderdaad geniaal commentaar,

Ik zie een rol voor jou in de vorm van commentator bij het foto-album. Ach ja wat zullen we zeggen. Nu de mist voor mijn ogen die alcohol wordt genoemd een beetje is weggetrokken moet ik je wel gelijk geven. Goed punt is trouwens wel dat ik de Handtruc bewezen heb en hij werkt. Hulde voor Koen #goed . Ik denk trouwens dat we gelijk staan, dus als we de norm verleggen staan we allebei alsnog op een punt #huh.

De foto van van Rukhoven is trouwens ook geniaal, hangende boven het kletterend buffet #kots. Eigenlijk hadden we een t-shirt van die toco moeten kopen. Om nog maar te zwijgen van zijn versiertrucs..... Gewoon aaien en wachten.

Genoeg gelachen... tot snel
Koen
lid
Posts: 40
Joined: Sat 08 May, 2004, 19:13

Post by Koen »

Winkes

Intro!!!, nieuwe ronde , nieuwe kansen!
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ach vrijgezel is net bondscoach, je bent zo goed als je laatste actie. Oftewel ik ben er zo zeker #koning , ik zie je daar wel, Pieter komt ook mee.
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

leuke site Arno, nu kunnen we bekijken hoe het alweer ging....
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jasper wrote:...
Ik zie een rol voor jou in de vorm van commentator bij het foto-album.
Tja, dat kan op dit moment helaas niet. We zijn de hele tau-site aan het herschrijven, ik zal kijken of er een mogelijkheid kan worden gemaakt om zoiets te doen.

Bas
User avatar
Abspoel
lid
Posts: 9
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:54
Location: Oestgeest

Wenslijst

Post by Abspoel »

Heren,

Is inderdaad een hele goede optie en zie ook wel mogelijkheden om deze aan ons fotoarchief toe te voegen.

Helaas zijn er nog een paar lopende verbeteringen die eerst af moeten.

Ik weet het goed gemaakt #eureka: bij voldoende financiele ondersteuning wil ik wel wat vakantiedagen bijkopen en de ontwikkeling versnellen.

Gr.

Bas. #gebit
Post Reply