Rustig

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Rustig

Post by Mo/ren »

Heren, vanaf de andere kant van de wereld houdt ik de Tau site ook in de gaten. Het is mij opgevallen dat het de laatste tijd wel erg rustig is om de site. Is iedereen al op vakantie #cool , is iedereen aan het studeren #huh . Ik hoop dat het alleen rustig is op het forum en dat dit geen weerspiegeling is van ons dispuut.
Waar zijn die mooie discussies uit vervlogen tijden?????
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Wees maar niet bang hoor Mo/ren,

Voor het dispuut staan er weer een heel aantal leuke dingen ote wachten. De welvaart speelt ons echter parten en een groot deel heeft de afgelopen tijd veel tijd tussen de boeken doorgebracht en is nu aan het genieten van zijn vakantie. #cool #bier
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Welvaart?

Post by Dirk »

Hoezo speelt de welvaart je parten? Mo/ren... ik zal overigens op je verzoek tot meer activiteit op deze site in gaan en een poging doen zaken wat levendiger te krijgen! Zie nieuwe post!
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Jasper wrote: De welvaart speelt ons echter parten

Je bedoelt dat het zo goed met je gaat dat je met je luie reet ergens op het strand van een Exotisch eiland ligt waar ze geen internet hebben???? #goed
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Over een week is mijn antwoord ja ;-) #cool #cool #cool en vervolgens de sneekweek nog, ik denk niet dat ik op het starteiland kan internetten.... #goed
User avatar
Frits
lid
Posts: 70
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 15:37

Post by Frits »

He Oudijk,

Je gaat het niet geloven,
maar hiet wordt gewoon enorm hard gewerkt....
dingen met stage enzo.

greetz,

Jeroen
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Heb jij wel iets te doen Oudijk? Het lijkt er wel op of je veel tijd over hebt in de US of A. #smile
Is het er een beetje uit te houden#bier, of moet je de vrouwen als vliegen van je afslaan? #cool
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Het is echt aanpassen van een Europese werk mentaliteit naar een Californische 'werk' mentaliteit. Zelfs als je bijna niks doet doe je nog meer dan de meeste mensen hier. Het bier... #bier .tsja, laten we het daar maar niet over hebben. Miller ga je vanzelf wel lekker vinden zullen we maar zeggen. Op dit moment is er een cheer leader kamp op de campus. HEEEEEEL vervelend natuurlijk. #blond
Post Reply