Katerontbijt

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Katerontbijt

Post by Dirk »

Heren, ook dit jaar is er weer een verzoek uitgegaan vanuit de introcommissie naar alle disputen van Simon (sinds wanneer heeft Simon disputen ???) voor het vullen van het katerontbijt met activiteiten. Ik word onderhand nieuwsgierig hoe het zou verlopen als Tau daar geen gehoor aan zou geven, maar alleen komt uitbrakken en ontbijten tijdens het katerontbijt ....

Al dan niet denk ik dat de leden van het dispuut zich er al eens over zouden kunnen buigen wat Tau dit jaar neer zou kunnen zetten tijdens het katerontbijt als wordt besloten wel gehoor te geven aan deze oproep tot vrijwilligerswerk.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Katerontbijt dus

Post by Jasper »

Ik vind zeker dat we daar gehoor aan moeten geven, helaas kan ik zelf niet aanwezig zijn bij het festijn aangezien in dan Mysteryland aan het opbouwen ben. #cool

Neemt niet weg dat ik wel een paar goede ideeen heb.
Ik stel voor een reuze spudgun te maken en daarmee, in een afgeschermd gebied op een grote pop te knallen ofzo. Een soort van oefening voor het daadwerkelijke voorzitter ondergooi gedoe. Eventueel wil ik deze spudgun wel hiervoor bouwen. #koning
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Ik heb ook het verzoek van de introcommissie gekregen en heb natuurlijk gezegd dat we een leuk bezigheid voor de nuldejaars zouden bedenken.
Een sputgun is leuk maar hoe hou je 10^2 w-ers ermee bezig?
Waarom niet de spellen die we al eens gedaan hebben? Die foeten weten toch niet beter dan dat het nieuw is.
Maar suggesties zijn natuurlijk altijd goed.
Post Reply