Diplomasessie

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Diplomasessie

Post by Dirk »

Heren, dank voor uw aanwezigheid! Heb het bijzonder weten te waarderen! Ik neem aan ir. Van de Heijning ook, maar iig namens mezelf: dank!
User avatar
Frits
lid
Posts: 70
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 15:37

Post by Frits »

Sluit ik mij idd volledig bij aan.

Jeroen
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Heren,

Gefeliciteerd, Jeroen succes bij Shell en Dirk, heb jij al een optie liggen??? Ik hoor het wel.

Gr. Jasper
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ik ga er half juli eerst een maandje vantussen ... daarna de solli's!
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Zeer verstandig.... ben je tenminste goed uitgerust. Ik spreek uit ervaring!
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ehm nee.... ik vrees dat ik er niet echt uitgerust van terug zal komen. Daar het er niet van gekomen is mijn Spaans van de grond te krijgen tijdens mijn studie (door de externe stage en het afstuderen) ga ik nu een maand lang spaans leren in Madrid. 30 uur per week, bij schijnbaar een gemiddeld temperatuurtje van een graad of dertig... wordt een hel denk ik... maar de conclusies trek ik achteraf wel. Zal iig weinig van het relaxte, echte spaanse leven meekrijgen. Het zou zo moeten zijn dat ik tijd vrij hou in de weekenden, maar heb daar nog niet echt heel veel vertrouwen in!
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Ehm.. tja Spaans is natuurlijk wel leuk, maar 30 graden is inderdaad wel weer iets te veel van het goede....
Wanneer vertrek je? Veel plezier daar (de verhalen van anderen die dit soort cursussen doen beloven in ieder geval een hele leuke tijd....)!!

Jeroen: heb je al olie gevonden?
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

De verhalen zijn vaak van de mensen die een iets rustigere cursus doen dan ik (20 pw en langere periode) echter die tijd heb ik niet dus ik doe, zoals ze dat daar noemen niet de intensieve, maar superintensieve cursus. Bij 30 graden verwacht ik niet echt op normale snelheid te studeren dus... tja... wordt aanpoten en weinig verhalen vermoed ik. Ik vlieg 16 juli en kom 12 augustus weer terug. Geen extra dagen bijgeboekt of vakanties aan vast geplakt dus..
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Hola Dirk,

Porque quieres aprender Espanol alli, donde estoy ahora aprender un lenguage es mucho mas barato. Classes privado questan entre 20 y 25 pesos (mas o menos 5 euros por hora) y yo se que hay un differencia entre el espanol de alli y aqui pero si quires te ensenan lo como quires. Tambien vivir y comer son mucho mas barato aqui y si queires comprar un nuevo traje questa entre 200 y 300 euro's (christian dior). La temperatura aqui ahora es mucho mas comodo tambien, porque es el invierno ahora (mas o menos 10 grados). Yo se que estoy un poco tarde pero si quires mas informacion, avisa me.

En todo caso, suerte!!!

Saludos, Winky
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Ach...het lijkt erop
Hello Dirk, Because you want to learn Espanol alli, where I am now learning lenguage is much but cheap. Private Classes questan between 20 and 25 pesos (but or less 5 euros per hour) and I that there is a differencia between espanol of alli and aqui but if quires embosoms to you like quires. Also to live and to eat are but cheap much aqui and if queires to buy a new questa suit between 200 and 300 eurós (they christian dior). The temperature aqui now is much but coway also, because it is the winter now (but or less 10 degrees). I that I am a little late but if quires but information, I warns. In any case, luck! Greetings, Winky
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Babblefish is leuk om een idee te krijgen maar heel de vertaalfunctie is wel heel erg brak.

Technisch klopt mijn verhaaltje wel als je de accenten maar even vergeet..
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Hmm, het ligt dus niet aan jouw brakke Spaans #blond
Post Reply